Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morgon har jag dåligt m tid, men sedan ser det lovande ut resten av veckan :)

LL Sasse tema : något twistat

1. Derring-do (förutsatt att leken kommer igång snabbt så jag har en chans att åka ut innan helgen ;))
2.Mistimed
3. bollen__
4. quarter4ever
5.LenaH
6. cirkus
7. Blacksmithfarm
8. Snurrfian
9. Artline
10. Hedinn
11. Niyama om det inte är några omvandlingar
12. Ileo
13 Paddington
14
15

LL Sasse tema : något twistat

1. Derring-do (förutsatt att leken kommer igång snabbt så jag har en chans att åka ut innan helgen ;))
2.Mistimed
3. bollen__
4. quarter4ever
5.LenaH
6. cirkus
7. Blacksmithfarm
8. Snurrfian
9. Artline
10. Hedinn
11. Niyama om det inte är några omvandlingar
12. Ileo
13. Paddington
14. Habina
15.

Men va fan. Då måste ju jag vara med. :arghh:

För att jag var ju en katastrof :o och det var sant det jag skrev i leken: varje längre inlägg fick jag läsa flera gånger innan jag förstod vad det stod.

Det bästa vore om du å jag var tvillingar eller nå't - värst är vi när vi är goda och börjar träta.

Du menar när du börjar jaga mig? :p Förra leken höll jag dig som god men du lynchade glatt mig ändå :cry:

Jag var ju rätt godförklarad av nån anledning jag inte minns - det kan ju ulvar göra lika väl som andra goda - så det är sällan något jag tänker på numera. Däremot är det en skum känsla att bli godförklarad för vad andra gör snarare än för vad man själv åstadkomer. Så är man skum riskerar man att bli lynchad ...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 297
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 731
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka