för övrigt (innan ni börjar tagga om ev lekdeltagande) så kommer jag vara bortrest hela nästa vecka å hemma först till måndag den 3 april...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att Habina godförklarat dig. Ja, såklart jag hade hållit dig som god även om jag var ulv, menade mer att det är du som huggit tag och bitit dig fast i mig, jag har inte varit så övertygad om din ondska nån gång, förutom nu senaste på slutet då. Det är mer Q och jag som brukar misstänka varandra, fast vi verkar ha slutat nu.Jag var ju rätt godförklarad av nån anledning jag inte minns - det kan ju ulvar göra lika väl som andra goda - så det är sällan något jag tänker på numera. Däremot är det en skum känsla att bli godförklarad för vad andra gör snarare än för vad man själv åstadkomer. Så är man skum riskerar man att bli lynchad ...
Äsch, jag begriper sällan hintar oavsett sida jag är på. Det hindrar inte mig från att leka.För att jag var ju en katastrofoch det var sant det jag skrev i leken: varje längre inlägg fick jag läsa flera gånger innan jag förstod vad det stod.
jag kommer misstänka dig när jag känner att jag kan göra det oavsett om det var igår, idag eller förra veckanFör att Habina godförklarat dig. Ja, såklart jag hade hållit dig som god även om jag var ulv, menade mer att det är du som huggit tag och bitit dig fast i mig, jag har inte varit så övertygad om din ondska nån gång, förutom nu senaste på slutet då. Det är mer Q och jag som brukar misstänka varandra, fast vi verkar ha slutat nu.
Va?jag kommer misstänka dig när jag känner att jag kan göra det oavsett om det var igår, idag eller förra veckanMEN man lär sig ju att vissa reagerar/skriver/uttrycker sig såsom så att det blir lätt att tro etterera eller om den- nèst-ce-pas?
och oavsett roll![]()
Det önskar jag att jag också hade gjortKan säga att jag varit väldigt nöjd med att följa den senaste leken från läktarplats![]()
@Ileo man gör alltid så bra man kan ju!LL: Niyama
1. cirkus
2. Idahoe
3. hemlig (om det är ok med inaktivitet nån dag pga kvällspass på jobbet)
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
LL: Niyama
1. cirkus
2. Idahoe
3. hemlig (om det är ok med inaktivitet nån dag pga kvällspass på jobbet)
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Tack!