Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
för övrigt (innan ni börjar tagga om ev lekdeltagande) så kommer jag vara bortrest hela nästa vecka å hemma först till måndag den 3 april...

Jag var ju rätt godförklarad av nån anledning jag inte minns - det kan ju ulvar göra lika väl som andra goda - så det är sällan något jag tänker på numera. Däremot är det en skum känsla att bli godförklarad för vad andra gör snarare än för vad man själv åstadkomer. Så är man skum riskerar man att bli lynchad ...
För att Habina godförklarat dig. Ja, såklart jag hade hållit dig som god även om jag var ulv, menade mer att det är du som huggit tag och bitit dig fast i mig, jag har inte varit så övertygad om din ondska nån gång, förutom nu senaste på slutet då. Det är mer Q och jag som brukar misstänka varandra, fast vi verkar ha slutat nu.

För att jag var ju en katastrof :o och det var sant det jag skrev i leken: varje längre inlägg fick jag läsa flera gånger innan jag förstod vad det stod.
Äsch, jag begriper sällan hintar oavsett sida jag är på. Det hindrar inte mig från att leka.
Eller från att bli kallad förvirrad :angel:.

För att Habina godförklarat dig. Ja, såklart jag hade hållit dig som god även om jag var ulv, menade mer att det är du som huggit tag och bitit dig fast i mig, jag har inte varit så övertygad om din ondska nån gång, förutom nu senaste på slutet då. Det är mer Q och jag som brukar misstänka varandra, fast vi verkar ha slutat nu.
jag kommer misstänka dig när jag känner att jag kan göra det oavsett om det var igår, idag eller förra veckan :) MEN man lär sig ju att vissa reagerar/skriver/uttrycker sig såsom så att det blir lätt att tro etterera eller om den- nèst-ce-pas? ;)
och oavsett roll:angel:

Jag avvaktar lite, den här veckan har jag aktiviteter varenda kväll förutom fredag men då har jag muntlig examination på efm... :meh:

jag kommer misstänka dig när jag känner att jag kan göra det oavsett om det var igår, idag eller förra veckan :) MEN man lär sig ju att vissa reagerar/skriver/uttrycker sig såsom så att det blir lätt att tro etterera eller om den- nèst-ce-pas? ;)
och oavsett roll:angel:
Va? :laugh: När du känner att du kan göra det?

LL: Niyama

1. cirkus
2. Idahoe
3. hemlig (om det är ok med inaktivitet nån dag pga kvällspass på jobbet)
4. quarter4ever
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Såklart jag är med :) men som sagt "nya tider" vad det gäller tid och aktivitet ifall någon nu missat det :p sedan kan jag absolut ha tid ibland att vara "som vanligt"' men de flesta verkar ju uppskatta en mindre aktiv Q så.... :angel:

1. cirkus
2. Idahoe
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

1. cirkus
2. Idahoe
4. quarter4ever
5. Ileo (Jag ska försöka bättra mig i den här leken)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
@Ileo man gör alltid så bra man kan ju! :) Sett till förra leken så var vi många som "gjorde bort oss" och det är ju det som är kul nånstans att man aldrig kan veta hur rätt eller fel man tänker/röstar/skriver - extra kul i förra leken var att inte ens de onda visste det:p:D
Så bara att ta nya tag!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 297
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 731
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka