Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade gärna varit med men jag hinner inte.Jag taggar några
@Modest @Hjartagna @Sedna @Tora (du var ju med en gång - testa igen vettja)
Fanns det inte några helt nya som ville prova nån gång?
Jag hinner inte. Jobbar, umgås med barnen och sover det är min vardag. Blir inget bra fokus på ulvlek med en ettåring och en 2,5 åring.Jag taggar några
@Modest @Hjartagna @Sedna @Tora (du var ju med en gång - testa igen vettja)
Fanns det inte några helt nya som ville prova nån gång?
LL: Sasse - det blir en twistlek
1.
2.
3. bollen__
4. quarter4ever
5.LenaH
6. cirkus
7. Blacksmithfarm
8. Snurrfian
9. Artline
10. Hedinn
11.
12.
13
14
15
16
Senaste listan? Vi behöver 2 till för att kunna starta leken, tror jag?
@Derring-Do kunde du vara med om leken startar idag?första DL imorgon.Om leken kommer igång idag kan jag vara med:
1.
2.Mistimed
3. bollen__
4. quarter4ever
5.LenaH
6. cirkus
7. Blacksmithfarm
8. Snurrfian
9. Artline
10. Hedinn
11.
12.
13
14
15
16
Det skulle jag kunna vara om ni nu fattas folk, men det vore praktiskt om jag blir käkad innan fredag i så fall.@Derring-Do kunde du vara med om leken startar idag?första DL imorgon.
Det kan säkert ordnas om du vill vara medDet skulle jag kunna vara om ni nu fattas folk, men det vore praktiskt om jag blir käkad innan fredag i så fall.
Iom att du råkade ta bort LL från listan så undrar jag om det inte är så att du bor i en lya...1. Derring-do (förutsatt att leken kommer igång snabbt så jag har en chans att åka ut innan helgen )
2.Mistimed
3. bollen__
4. quarter4ever
5.LenaH
6. cirkus
7. Blacksmithfarm
8. Snurrfian
9. Artline
10. Hedinn
11.
12.
13
14
15
Hinner inte kolla de lekarna nu, men jag är med om det inte blir omvandlingar. Imorgon har jag dock jätteont om tid så kommer bara bli en snabb röst.@Niyama Vill du vara med? Det planeras inga överraskningar, utan allt ska stå med i startinlägget.
Jag höll en "Grimm"-lek för ett par år sedan, funderar på att göra en repris av den leken (om det blir tillräckligt många deltagare). Eller typ förvärvda roller som jag haft någon gång. Har för mig att de båda lekarna var rätt uppskattade bland många deltagare.
Tänkte bara kolla utifrån i denna lek@hemlig vill inte du vara med?
@OutOfService du var väl pepp på att leka igen?
@Mammas detta vore väl en lek för dig
@Killaloe kanske ?
Vad kul! Det var ett tag sedan du var med!LL Sasse tema : något twistat
1. Derring-do (förutsatt att leken kommer igång snabbt så jag har en chans att åka ut innan helgen )
2.Mistimed
3. bollen__
4. quarter4ever
5.LenaH
6. cirkus
7. Blacksmithfarm
8. Snurrfian
9. Artline
10. Hedinn
11. @Niyama om det inte är några omvandlingar
12. Ileo
13