Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns en anledning till att jag inte taggar lilltess :angel:

Du antyder att 90-talisterna skulle vara vuxna typ? :cautious: Det tror jag inte på de kommer vara små för evig tid. :angel:

O_o Hon har ju barn väl?!

Kommer in på buke efter ett par veckor borta och hittar detta!? Haha jag är nog en av de yngre här, född -92, blir 25 år i juli och andra barnet kommer i slutet av maj. Vågar jag säga att jag börjar känna mig gammal?:o Halvvägs till 50 nu ju :p

Kommer in på buke efter ett par veckor borta och hittar detta!? Haha jag är nog en av de yngre här, född -92, blir 25 år i juli och andra barnet kommer i slutet av maj. Vågar jag säga att jag börjar känna mig gammal?:o Halvvägs till 50 nu ju :p
App app app
vänta tills du fyllt 25 2 ggr :p och FYI har jag nog aldrig mått så bra som jag gör nu när jag snart är 50- jag vågar säga gammal är det nya unga :p

Tror detta är den senaste listan till nästa lek (vi hade ju två parallella listor)
LL: Sasse - det blir en twistlek
1. Myrten
2. Mistimed
3. bollen__
4. quarter4ever
5.LenaH
6. cirkus
7. @Blacksmithfarm ? (om leken startar kring 20 mars)
8. Snurrfian
9.
10.
11.
12.
13
14
15
16

Skulle vara kul med en twistlek, fast jag är lite trött efter senaste. :o Men från 22:a mars (på onsdag) har jag väldigt mycket tid i nån vecka framåt eller så, så börjar leken runt dess skulle det ju passa väldigt bra.

Grattis på födelsedagen @bollen__ !!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 297
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 731
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka