Jag har hår som räcker ner till rumpan faktisktMen jag har albinism. Enda fördelen? - avsaknad av pigment = inga grå hår
![]()
jag läste - jag har hår på rumpan faktiskt ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hår som räcker ner till rumpan faktisktMen jag har albinism. Enda fördelen? - avsaknad av pigment = inga grå hår
![]()
![]()
Jag är vän med en ulvlekare på fb baraNej nej det fattar jag! Jag menade att jag inte känner folk från lekarna (tror jag är vän med två ulvlekare på fb bara) och jag har tolkat det som att flera här känner varann mer eller mindre. Jag trodde inte du var nån tokig stalker som sökte upp bukefalister för att snoka![]()
.
![]()
Jag är ju känd (?) för att lägga röster med konstiga motiveringarJag tror @hemlig försöker hitta nya uppfinningsrika saker att rösta på någon för i DL1
Hon har redan lovat att rösta på mig i nästa lek för att jag röstade på Robin Bengtsson i mellon igår![]()
JappBaraen liten snabbinflikad fråga eftersom jag inte orkar leta: jag anmälde mig till korta leken va och inte leken mef twistar som @Sasse ska ha?
Mvh dagenefterkvällenföre-bumpo
Vilket fjäll?LL Mirtai
1. Niyama
2. LenaH
3. Snurrfian
4. quarter4ever
5. bollen
6. hemlig
7. Hedinn
8. cirkus
9. bumpo
10. Idahoe
11.
12.
Leker gärna kommande vecka, men veckan därefter är jag i fjällen och åker skidorYtterst tveksamt om jag har tid då, så får hoppa över den andra anmälningslistan just nu.
@Mirtai kan du starta ikväll?
IdrefjällVilket fjäll?