Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk dig den gången jag var tvilling med @Derring-Do och blev omvandlad till ond och hamnade i lyan också? :p
Och samtidigt hade en separat konversation med LLs- som var @Dentaku och @bollen__ som sidekick om jag minns rätt? :)
Alltså det måste ha varit all time high för mig i antal inlägg totalt i en lek om man räknar både lekinlägg samt de som sker i kulisserna - Och inte en enda felpost (som märktes :angel:) trots att jag hade hela 4 olika fönster att ha koll på ( Leken, tvillingkonversationen, lyan och min separata till LLs)
Jag hade skitkul! :bump:
multiasking- much? :cool:
Bra att nån hade skitkul då :cautious::p

Jag är född 67 :cool:
Hm jag har funderat på vad det är för fel på er som håller på med sån där livsfarlig sport, jag kan möjligtvis tänka mig bommar på marken om det nu måste vara några hinder i vägen men det skulle kunna förklaras med att ni har blivit dementa och inte har förstått att ni riskerar livet! :angel::p
Skämt å sido så är maken 67a men jag är några år yngre. :idea:

som min yngsta lillebrorsa då ;) jag själv tillhör 60-talisterna :cool:
:rofl: Här har jag gått och trott att du var mycket yngre än mig och fick barn tidigt, nej jag är inte mycket för att kolla upp folk på FB :o:D

Det slutade jag med för flera år sedan;)

Men jag har möjligtvis någon ålderskris eller nåt för nu i vinter har jag börjat spela pokemon, sådär 20 år senare än normalt :confused: och jag gillar det :rofl:.
pst jag spelar pokemon GO- och det vet jag fler gör som är äldre än dig är lite (ytte ytte pytte :angel: ) snäll snäll så taggar inte de andra som är into pokemon -så du är i fas med livet

Jag trodde du var äldre än mig. Du är så vuxen och smart ju.

Och det kan vara mängden alkohol jag har intagit meb skriv upp mig. Men imorgon lär jag vara bakis som faan. *tar nästa shot*

Men tack :o

LL Mirtai
1. Niyama
2. LenaH
3. Snurrfian
4. quarter4ever
5. bollen
6. hemlig
7. Hedinn
8. cirkus
9. bumpo
10.

:rofl: Här har jag gått och trott att du var mycket yngre än mig och fick barn tidigt, nej jag är inte mycket för att kolla upp folk på FB :o:D

Jag har knappt koll på någon på fb här :confused:, jag skulle inte ens kunna kolla upp om jag så ville. @cirkus och @bumpo och nån mer som jag inte minns tror jag att jag har nån gammal konversation med från nån lek innan bukes konversationer blev så smidiga.

pst jag spelar pokemon GO- och det vet jag fler gör som är äldre än dig är lite (ytte ytte pytte :angel: ) snäll snäll så taggar inte de andra som är into pokemon -så du är i fas med livet

Fast jag spelar inte GO (det har jag inte prövat för den här tanten har en telefon med KNAPPAR! :cool: ) utan vanliga pokemon. Liksom en nyare variant av vad min lillebror spelade i början av århundradet. :angel:

hm så kan det gå när man inte deltar i träffarna och ser mina (charmiga- ja det vill jag påstå!!!) silverstänk ( äh menade splash :o ) i håret
:angel:
för info
första barn fick jag när jag var 35 , mitt andra när jag var 39(med 4,5 veckas marginal till jag var 40) För övrig info om hur jag haft det hänvisar jag till mina inlägg om det i andra underforum här på Buke- annars är ni välkomna att pm:a mig om det så kan jag berätta om ni inte redan sett/vet om det

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 296
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 731
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka