Ja, trodde du jag var yngre eller äldre? Och ska du inte vara med i leken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, trodde du jag var yngre eller äldre? Och ska du inte vara med i leken?
Bra att nån hade skitkul dåTänk dig den gången jag var tvilling med @Derring-Do och blev omvandlad till ond och hamnade i lyan också?
Och samtidigt hade en separat konversation med LLs- som var @Dentaku och @bollen__ som sidekick om jag minns rätt?
Alltså det måste ha varit all time high för mig i antal inlägg totalt i en lek om man räknar både lekinlägg samt de som sker i kulisserna - Och inte en enda felpost (som märktes) trots att jag hade hela 4 olika fönster att ha koll på ( Leken, tvillingkonversationen, lyan och min separata till LLs)
Jag hade skitkul!
multiasking- much?![]()
nja jag hade fest i mellotråden -men BUKE är OND som inte ger mig notiser i denna trådenDu missade festen liksom![]()
Hm jag har funderat på vad det är för fel på er som håller på med sån där livsfarlig sport, jag kan möjligtvis tänka mig bommar på marken om det nu måste vara några hinder i vägen men det skulle kunna förklaras med att ni har blivit dementa och inte har förstått att ni riskerar livet!Jag är född 67![]()
som min yngsta lillebrorsa dåjag själv tillhör 60-talisterna
![]()
Jag trodde du var äldre än mig. Du är så vuxen och smart ju.Ja, trodde du jag var yngre eller äldre? Och ska du inte vara med i leken?
typ som min äldste (mänskliga avkomma )De som är födda år 2000 blir myndiga nästa år.![]()
du är den bästaJag tror att jag är äldst av alla
Jag har barn födda -90 och jag var inte ens ung när jag fick dom.
pst jag spelar pokemon GO- och det vet jag fler gör som är äldre än dig är lite (ytte ytte pytteDet slutade jag med för flera år sedan
Men jag har möjligtvis någon ålderskris eller nåt för nu i vinter har jag börjat spela pokemon, sådär 20 år senare än normaltoch jag gillar det
.
Jag trodde du var äldre än mig. Du är så vuxen och smart ju.
Och det kan vara mängden alkohol jag har intagit meb skriv upp mig. Men imorgon lär jag vara bakis som faan. *tar nästa shot*
fatta när man har en sjundeklassare hemma som vet ALLT - hej tonårenDessutom gillar jag Smartare än en femteklassare (vilket jag inte är).
jag med - känns som jag skulle kunna vinna en miljon typ varje veckaJag vill vara med i Postkodmiljonären.![]()
Här har jag gått och trott att du var mycket yngre än mig och fick barn tidigt, nej jag är inte mycket för att kolla upp folk på FB
![]()
Mellotrådennja jag hade fest i mellotråden -men BUKE är OND som inte ger mig notiser i denna tråden![]()
meh inta bara jag väl?När jag såg antalet notiser jag hade när jag kom ur duschen tänkte jag "undrar om Q har dykt upp i anmälningstråden nu"![]()
Nej, det var bara typ 12 st från digmeh inta bara jag väl?![]()
pst jag spelar pokemon GO- och det vet jag fler gör som är äldre än dig är lite (ytte ytte pytte) snäll snäll så taggar inte de andra som är into pokemon -så du är i fas med livet
tro mig det hade jag - men ledesen om det skapade trauma för digBra att nån hade skitkul då![]()
hm så kan det gå när man inte deltar i träffarna och ser mina (charmiga- ja det vill jag påstå!!!) silverstänk ( äh menade splashHär har jag gått och trott att du var mycket yngre än mig och fick barn tidigt, nej jag är inte mycket för att kolla upp folk på FB
![]()
Förrförra gången jag var hos frissan började hon diskutera att göra blonda slingor på mig för det skulle dölja det gråahm så kan det gå när man inte deltar i träffarna och ser mina (charmiga- ja det vill jag påstå!!!) silverstänk ( äh menade splash) i håret
![]()
ja? priorieteringar dear !Mellotråden![]()
![]()