Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gubben garvade åt mig igår när jag nästan lite hysteriskt frågade om det var ett GRÅTT hårstrå jag såg :eek: Han påstod att det inte var det..men jag tror han luras?! :cautious:
Mitt gråa började komma när jag var 21 :cautious:. Fast det har inte gått så fort sen, så jag tänker inte ens på det men i frissans ögon var det tydligen en hel del grått :laugh:.

aha Jag är INTE tant
:D
har ett år kvar då iom att jag är -68? :p

men tant är fasen så mycket bättre än medelålders/ ung vad det gäller för mig personligen
:)

har nog aldrig gillat vare sig mig själv eller mitt liv mer än de senaste åren faktiskt (med stort minus för ekonomi) ,men numera är jag GLAD och är tillfreds ;).

Alltså, det är ju inte så att det är en negativt att vara tant. Tanterna erövrar världen i detta nu och övriga vaknar upp och undrar vad som hände.:sneaky:

Gubben garvade åt mig igår när jag nästan lite hysteriskt frågade om det var ett GRÅTT hårstrå jag såg :eek: Han påstod att det inte var det..men jag tror han luras?! :cautious:
Lugn och fin grått är flott :)
Jag vägrar att tona mitt hår som är mycket grått- liksom det är ju JAG? Mitt värde består vare sig i hur smal, snygg, eftertraktad, ung, välstädat hem eller andra värderingar man kan tänkas applicera på en kvinna idag
se så @bollen__ glöm bort den tanken!:)

Jag instiftade just det nya paketet TIDSMASKINEN. Den som får det kan antingen välja att åka bakåt och bli ung igen (vad det innebär återkommer jag till, men man blir svårare att döda) eller framåt = bli tant och ta del av all lekens visdom!
hear hear
what I call a win win situation :D

Samma gäller för onda spelare naturligtvis...:angel:
såklart :)
kan vara så att tidsmaskinen kan vara ett alternativ till BM-val tex? :)
typ till DL 2? så att det kan komma onda till fördel om någon lurats bra :D
Eller till godas fördel om lyncher gått ondas väg
Eller nåt? :)
Alltså så får deltagarna rösta om det- precis som i ett BM-val bara att leken kommit en DL längre

Jag har knappt koll på någon på fb här :confused:, jag skulle inte ens kunna kolla upp om jag så ville. @cirkus och @bumpo och nån mer som jag inte minns tror jag att jag har nån gammal konversation med från nån lek innan bukes konversationer blev så smidiga.
Jag är alltså vän med q på fb och kunde ha kollat där hur gamal hon är, jag menade inte att leta upp folk från buke bara för att kolla ålder. Jag inser att min kommentar kunde missförstås.

Jag är alltså vän med q på fb och kunde ha kollat där hur gamal hon är, jag menade inte att leta upp folk från buke bara för att kolla ålder. Jag inser att min kommentar kunde missförstås.
Nej nej det fattar jag! Jag menade att jag inte känner folk från lekarna (tror jag är vän med två ulvlekare på fb bara) och jag har tolkat det som att flera här känner varann mer eller mindre. Jag trodde inte du var nån tokig stalker som sökte upp bukefalister för att snoka :o :laugh:.

LL Mirtai
1. Niyama
2. LenaH
3. Snurrfian
4. quarter4ever
5. bollen
6. hemlig
7. Hedinn
8. cirkus
9. bumpo
10. Idahoe
11.
12.

Leker gärna kommande vecka, men veckan därefter är jag i fjällen och åker skidor :bump: Ytterst tveksamt om jag har tid då, så får hoppa över den andra anmälningslistan just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 296
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 731
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka