Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gubben garvade åt mig igår när jag nästan lite hysteriskt frågade om det var ett GRÅTT hårstrå jag sågFörrförra gången jag var hos frissan började hon diskutera att göra blonda slingor på mig för det skulle dölja det gråa![]()
![]()
Mitt gråa började komma när jag var 21Gubben garvade åt mig igår när jag nästan lite hysteriskt frågade om det var ett GRÅTT hårstrå jag sågHan påstod att det inte var det..men jag tror han luras?!
![]()
aha Jag är INTE tant
har ett år kvar då iom att jag är -68?
men tant är fasen så mycket bättre än medelålders/ ung vad det gäller för mig personligen
har nog aldrig gillat vare sig mig själv eller mitt liv mer än de senaste åren faktiskt (med stort minus för ekonomi) ,men numera är jag GLAD och är tillfreds.
Lugn och fin grått är flottGubben garvade åt mig igår när jag nästan lite hysteriskt frågade om det var ett GRÅTT hårstrå jag sågHan påstod att det inte var det..men jag tror han luras?!
![]()
Tanter rockar!Alltså, det är ju inte så att det är en negativt att vara tant. Tanterna erövrar världen i detta nu och övriga vaknar upp och undrar vad som hände.![]()
Är det temat för din nästa lek?Alltså, det är ju inte så att det är en negativt att vara tant. Tanterna erövrar världen i detta nu och övriga vaknar upp och undrar vad som hände.![]()
JA !!!!Är det temat för din nästa lek?![]()
Jag instiftade just det nya paketet TIDSMASKINEN. Den som får det kan antingen välja att åka bakåt och bli ung igen (vad det innebär återkommer jag till, men man blir svårare att döda) eller framåt = bli tant och ta del av all lekens visdom!Är det temat för din nästa lek?![]()
hear hearJag instiftade just det nya paketet TIDSMASKINEN. Den som får det kan antingen välja att åka bakåt och bli ung igen (vad det innebär återkommer jag till, men man blir svårare att döda) eller framåt = bli tant och ta del av all lekens visdom!
Samma gäller för onda spelare naturligtvis...hear hear
what I call a win win situation![]()
såklartSamma gäller för onda spelare naturligtvis...![]()
Jag är alltså vän med q på fb och kunde ha kollat där hur gamal hon är, jag menade inte att leta upp folk från buke bara för att kolla ålder. Jag inser att min kommentar kunde missförstås.
Nej nej det fattar jag! Jag menade att jag inte känner folk från lekarna (tror jag är vän med två ulvlekare på fb bara) och jag har tolkat det som att flera här känner varann mer eller mindre. Jag trodde inte du var nån tokig stalker som sökte upp bukefalister för att snokaJag är alltså vän med q på fb och kunde ha kollat där hur gamal hon är, jag menade inte att leta upp folk från buke bara för att kolla ålder. Jag inser att min kommentar kunde missförstås.
GlädjedödareSnart kommer säkert nån 90-talist också
![]()
Det bästa av allt? Jag kommer ALDRIG få gråa hår!![]()
![]()
![]()
Jag har hår som räcker ner till rumpan faktiskt
Du har inget hår!![]()