Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet, lite besviken på att varken Niva eller Hägglund tog sig vidare från sina grupper. Men det är oavsett inte riktigt detsamma utan Jesper och Elisabeth :love:

Jag gillade nog Jonas och Åsa bäst och de var ju med i fyra program så där ska jag inte klaga men jag vet inte allmänt kändes folk mer duktiga än roliga.

Men det är nog jag som blivit gammal och gnällig :p och möjligtvis lite korkad för jag kan typ inga frågor(å då tittar jag på play bland annat för att kunna pausa tänka efter och gå till baka och lyssna igen:o ).

:laugh::laugh:

:sneaky:

Jag är född 67 :cool:

Men vafan jag är ungdomlig ju
15826201_10154865376746797_411366657297407021_n.jpg
shit woman du är .... old ;)
Hälsn - 68 :p

aha Jag är INTE tant
:D
har ett år kvar då iom att jag är -68? :p

men tant är fasen så mycket bättre än medelålders/ ung vad det gäller för mig personligen
:)

har nog aldrig gillat vare sig mig själv eller mitt liv mer än de senaste åren faktiskt (med stort minus för ekonomi) ,men numera är jag GLAD och är tillfreds ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 296
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka