Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag börjar verkligen inse vilken otrolig tur vi har haft med Vilgots sovvanor. Sedan han var ca 1 månad gammal har han sovit från ca 20:30 till ca 05 utan att äta. Han somnar om vid matningen och sover sedan 2 timmar till. Helt underbart skönt och vi har verkligen inte haft en enda natt sedan han föddes då han varit vaken mer än för att äta och sedan somnat om direkt. Men så var vi noga att skriva det på kravspecen vid tillverkningen av honom!Jag tror Ture haft sitt livs bästa natt. Åt 20.30 och somnade 21.00 och sov stenhårt till 07.30. Då åt han ordentligt en gång i sömnen vid 3 och småsnuttade lite vid 6!
Ja det lät ju smidigt
Har en timmes resväg till kliniken i Skara, så måste jag hyra transport.
Det blir nog plus minus noll vilket jag väljer. Så det får bli att hon kommer hit för jag har inte släpkärrekörkort.
Har ni som har häst och kör omkring på dem mycket körkort för släp med eller
chansar ni och kör ändå? Man kan väl köra vissa transporter och lite större bil med bara B kort väl?
Är inte så inne på det riktigt då jag betalat säljaren att leverera när jag köper hästar. Men har insett att det kanske inte vore så dumt att ha BE-kort ändå.