Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här... Det tog flera år innan jag kunde sälja min hästs grejer. Var på väg flera gånger, men ångrade mig precis innan jag satte ut annonsen. Till slut gjorde jag det iaf och det kom en jättegullig tjej och köpte i princip allting. Hon skulle precis köpa en häst som var precis lika stor som min var. Det kändes bra! Jag vet att jag är lite knäpp, men jag fäster mig verkligen vid mina prylar.Lever med i "bra-å-ha" träsket
Har högvis med prylar efter mina år med shettisarna.
De sakerna passar liksom inte nu när jag har bauta kallblod, möjligtvis lite borstar och reflexer.
Jag är precis likadan. Alla mina grejer, oavsett hur gamla de är, är i nyskick och jag bara avskyr när andra pillar och använder mina grejer, och det gäller alltifrån mina pocketböcker till att någon tappar något på parkettgolvet. Det är också därför jag aldrig i hela mitt liv skulle köpa begagnade saker (förutom bil, men det enbart pga kostnaden. Fast nån gång ska jag ha en sprillans ny Audi A1 med precis all teknisk utrustning som finns att få! ) eftersom beg prylar oftast är mer förstörda efter typ 1 år än vad mina egna är efter 10 år.Jag är precis likadan... Blir uppriktigt ledsen om något går sönder och bryter nästan ihop om något skulle komma bort. Många utav mina grejer är nästan i nyskick fast de är 10 år gamla.
Ja, det tror jag absolut, men det ligger nog under företagsekonomi. Marknadsföring är en del av ämnet företagsekonomi.