Angående förlossningsrädsla så har jag fått flera kommentarer om att jag verkar vara så himla lugn inför förlossningen, men ärligt talat så beror det säkert på att jag inte har en aning om vad jag har att vänta. Det kommer nog bli en chock troligen. Jag har typ aldrig upplevt någon stor smärta i hela mitt liv och är otålig och ger upp lätt. Inte toppen-egenskaper att ha. Jag är dessutom inställd på att föda utan medicinsk smärtlindring vilket jag troligen kommer skratta gott åt sedan... Så jag vet inte vad som är vettigast, att vara helt lugn för att man inte begriper bättre eller att ha vett att vara rädd så man kan bearbeta det mer.
Hur har det gått för er med träning, ni som är såpass hela i kroppen att det är möjligt än? Jag har inte tränat på månader.
Känner mig lagom duktig... Men det är väl aldrig försent att börja. Dock är det ju i en väldigt brant uppförsbacke att börja NU med plus nära 14 kg och när man blir andfådd av att köra bil. Men jag inser ju att det vore väldigt behövligt. Har jag tur blir jag så rastlös när jag går ner i tid på jobbet att jag börjar träna i ren tristess.