Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart vi gör!Googla INTE efter recept![]()
![]()
Jag gillar kladdkakevariant med vaniljglass på eller en blond kaka med vaniljessens iSåklart vi gör!
Har du någon favorit?
Fick du på sms att du hade paket att hämta ut? Jag tänkte på att Telenor verkar ha skickat SMS hejvilt till ungefär vem som helst de sista dygnen... Så det kanske inte ens var ett paket till dig...Sitter med 35 kg sjuk hund i knät och försöker göra min hemtenta och det går pissdåligt
I dag ströp jag Postnords kundservice över telefonPaketet utan avsändare som jag skulle hämta ut i dag är försvunnet och ingen vet var det är
Jag orkar inte plugga![]()
Jag fick en avi i går om att jag hade ett brev som var för stort att delas ut och att jag kunde hämta det i dag efter 16. Det finns ingen spårning på det heller så ingen vet var det är. Så det är till mig...om nån hittar detFick du på sms att du hade paket att hämta ut? Jag tänkte på att Telenor verkar ha skickat SMS hejvilt till ungefär vem som helst de sista dygnen... Så det kanske inte ens var ett paket till dig...![]()
Aha ja då borde det väl finnas någonstans...Jag fick en avi i går om att jag hade ett brev som var för stort att delas ut och att jag kunde hämta det i dag efter 16. Det finns ingen spårning på det heller så ingen vet var det är. Så det är till mig...om nån hittar det![]()
Stackarn! i så fall har han just blivit 1.5 kg magnesiumoxid rikareAha ja då borde det väl finnas någonstans...Postkille tog väl med sig det hem..
![]()
Köpa hundgooglar på vad man ska göra i Krakow.. samt dricker ripasso
Orkar han läsa? Ge honom böckerna om Hicke!Jaha här sitter jag med mitt tentaskrivande, maken åker till dottern imorgon, stannar över natten och tar med henne hem på torsdag kväll istället för fredag lunch... Jag, sonen och mitt tentaplugg är kvar hemma, en träning och äckel caddyn som blir mitt fordon de närmsta dagarna...Sonen är less på att vara sjuk, vill hemskt gärna spela innebandy imorgon men jag är världens elakaste mamma säger att han inte får... Men om man somnar av att åka och handla så är man inte tillräckligt frisk för att börja träna... Men vad ska vi hitta på att göra när jag egentligen inte har tid att göra något annat än att skriva?
![]()
Köpa hundJag kom aldrig längre än till flygplats terminalen.
Om 3v provar jag Warzawa
Nja han är lite för lat för att läsa..Orkar han läsa? Ge honom böckerna om Hicke!![]()
Idag är en såndär dag när jag inte ska läsa om alla andra stackars männskor som brutit ett ben eller nåt sånt och klagar på att det gör ont eller att dom tycker det är jobbigt med rehab, vägrar mediciner när dom mår dåligt mm
Jag har så ont idag att jag har fått feber, svettningar, yrsel, illamående och wacko i skallen. Såna här dagar är jag en bitterfitta, kärring, sur, arg, tvär och irriterad på allt människor som gladeligen drar på sig offerkoftan när dom kan välja att göra något åt det!
Men tyck INTE synd om mig för jag gör ALLT jag KAN för att slippa må så här! Tar den där jäkla kukmedicinen varje halvår, äter tabletter som ger mg yrsel, svettningar mm går hos 2 sjukgymnaster, kiropraktorer, 2 arbetsterapeuter, arbetspsykolog, läkare både på VC och neuro, lämnar blodprover, äter kosttillskott, genomför MR som tar 1 h/ 2 ggr år men stora doser lugnande mm men någon dag per år så rinner bägaren över och jag vill bara spy på dom som klagar men inte gör något åt sitt liv, sitt mående, hjälper kroppen att må bra mm
Så nu ska jag krypa ner i soffan och njuta av min stora TV som älskade @MacGyver kom med igår och hoppas på att han mår bra idag trots mitt sällskap igår
Hoppas alla har lika vackert solsken som jag har och att ni njuter av det, solen är som balsam för själen nu när den börjat värma och ge oss längre dagar![]()
Tror du han vill lyssna? De finns ju på storytel.Nja han är lite för lat för att läsa..När andan faller på så brukar han läsa Dagbok för alla mina fans och har tagit sig igenom ett par stycken men oftast fastnar han i spel istället... Nu när han har varit sjuk så har han tittat på film, Harry Potter Men nu börjar han bli rastlös men ändå för krasslig för att orka göra något...
Eller rättare sagt, han skulle nog bita ihop köra en träning om jag lät honom men skulle tokkrascha efteråt.. Han lyssnar inte ett dugg på sin kropp... Ungen linkade lite efter en fotbollsmatch, men kastade sig in och spelade nästa match också innan jag lyckades komma på var han hade ont, skavsår på båda fötterna som blödde...
Men han tyckte att han kunde spela ytterligare en match för det var ju kul...
![]()
Tandfen var inte uppfunnen när jag var barnJag fick också några kronor
Ja, om jag inte var hos mormor och morfar då, det var bättre utdelning där![]()
Tandfen var inte uppfunnen när jag var barn![]()
Nej han har inte ro att lyssna tyvärr... Vi har försökt med lite olika varianter...Tror du han vill lyssna? De finns ju på storytel.
Synd! Robert Gustafssons inläsning är fantastiskt roligNej han har inte ro att lyssna tyvärr... Vi har försökt med lite olika varianter...![]()