Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite förhöjt inflammationsvärde hos katten, så nåt pågår. Men vad?
Lever- och njurvärden var i alla fall normala.
Han har kanyl i ett framben och jag har med dropp han ska få snart. Han åt lite av fodret jag köpte med (konvalescensfoder) i alla fall så det är positivt.
Är han inte sig själv imorgon får han följa med till jobbet när jag ska jobba då.

Har haft en någorlunda trevlig em med A. Nu är vi hemma och jag är trött... Inget ljut från AF än så det blir väl inget jobb imorgon heller antar jag.

Trist med dopingfall.. På så många olika sätt.
Som åskådare är det tråkigt att kolla på friidrott och inte veta vem som är ren och vem som är dopad :(

Lite förhöjt inflammationsvärde hos katten, så nåt pågår. Men vad?
Lever- och njurvärden var i alla fall normala.
Han har kanyl i ett framben och jag har med dropp han ska få snart. Han åt lite av fodret jag köpte med (konvalescensfoder) i alla fall så det är positivt.
Är han inte sig själv imorgon får han följa med till jobbet när jag ska jobba då.
Stackars katten :(

Hemma efter ett dygn på jobbet. Handlade och tog stallet på väg hem. Lilla bruna hade kirobesök igår med massage, nålar, laser och manipulation så idag blev det bara lite mys. Nu är jag hungrig så jag skulle kunna äte en älg och en balja rotmos. Kylen nästa för att se vad som kan knåpas ihop.

Är trött som jag vet inte vad, trots ledig dag. Undrar om jag är lite sliten mentalt av all ovisshet senaste tiden?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 020
Senast: starcraft
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 765
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka