Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det smakar!Just nu äter jag maten jag lagade tidigare!
Det gjorde det!Hoppas det smakar!
Du menar köttbullarna med blå plastbitar i?
Aftonbladet igår,bebis som nästan fick den blå biten i munnen men uppmärksam mamma hann rädda situationen.Nä
Gillar dom bättre än andra färdigköttbullar.
En tjuga??? Har det gått inflation i tänder,jag fick en 2krÄr sjukt sugen på att göra en mugcake, men jag orkar egentligen inte ska iaf gå upp och hämta en peng till A från tandfen, en tjuga är väl rimligt?
Aftonbladet igår,bebis som nästan fick den blå biten i munnen men uppmärksam mamma hann rädda situationen.
En tjuga??? Har det gått inflation i tänder,jag fick en 2kr
Jag hade tänkt en tia, men har inga mynt själv så isf hade jag behövt kolla om det fanns i hennes egen spargris nu får hon en alldeles ny, slät och fin tjuga, lagom till vårens stora barnklädesloppis på lördagEn tjuga??? Har det gått inflation i tänder,jag fick en 2kr
Jag hade 2 tänder för en 5a,båda dragna med en tråd och ett dörrhandtag.....En femma fick jag har jag för mig.
En tjuga??? Har det gått inflation i tänder,jag fick en 2kr
Jag hade tänkt en tia, men har inga mynt själv så isf hade jag behövt kolla om det fanns i hennes egen spargris nu får hon en alldeles ny, slät och fin tjuga, lagom till vårens stora barnklädesloppis på lördag
Mugcake är en enkel kaka som man gör i en mugg i micron. Livsfarligt iblandJag finner det utmärkt. Det är ju ändå första tanden...o den ska väl premieras?
Sen kan du ju dra ned till en tia för de andra.
O förresten...vad är en mugcake?
-
Lämpat uppsatsen för stunden o nördar ned mig i min fria kurs.
Och jag fick stoppa tanden i ett glas med Coca Cola för att se hur den frättes sönder. Eller skulle frätas sönder. Men inte min tand inte. Dag efter dag låg den där och inget hände. Mamma sa att det var fel på läsken.Jag hade 2 tänder för en 5a,båda dragna med en tråd och ett dörrhandtag.....
eller denna http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12080497.abDet har jag missat. Ska kolla
Mugcake är en enkel kaka som man gör i en mugg i micron. Livsfarligt ibland
Googla INTE efter receptAha..livsfarligt med andra ord.