Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag spyr och kommer missa dagar på praktiken som inte kommer gå och ta igen:banghead::banghead::banghead::banghead:
Var frisk innan klockan kvart i sex idag och hur pepp som helst på allt:rage:

Katten har fått dropp, varit på lådan och kissat och smaskat i sig lite mer dunderhonung (dock inte med sin vanliga aptit och han ville hellre bli matad än äta från skålen). Det bidde en aptitstimulerande tablett med förhoppning om bättre aptit imorgon.
Nu hävdar han bestämt att hans onda matte vill att han ska sova sittande, eftersom hon (dvs jag) satt en krage på honom.

Fick nästan hjärtattack när jag fick mail att mitt hund och kattfoder var levererat kl 08:49 i morse. Hade varit ute med hunden ett par gånger sedan dess och inte sett nåt foder.
kl 13:42 gick jag ut och kollade trappan, då stod kartongen där.
Usch inte skrämmas så

Ätit stekt ägg och knäckebröd. Fanns varken älg eller kålrötter i min kyl :cautious: :D Sett aktuellt och surfat runt lite. Börjar bli trött fast klockan är bara barnet. Kanske ska chocka kroppen och slå till och gå till sängs innan 12. :idea:

Sett nya avsnittet av scorpion, castle och kollar nu sista avsnittet på säsong 3 av sleepy hollow.
Vad ska jag kolla på sen dååååå

Nu jäklar har jag verkligen stressat i onödan. Skyndade mig till bussen och hann med den som gick 6 min innan den jag skulle åka med, och på stationen hann jag med ett öresundståg 12 min tidigare än det pågatåg jag brukar åka.. vilket innebär att jag kommer vara i Malmö typ kl 8 och skolan börjar 9 :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 020
Senast: starcraft
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka