Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Asså måste städa... sitter i soffan och käkar bullar och surfar på resesidor. Kaoz..
Nån som vill hänga med på semester?

På väg till möte, bråttom. "Gungar till" och häller en försvarlig hutt kaffe ner I min högra stövel. Varmt och skönt... :meh:

Jagvilljagvilljagvill
När ska jag komma? Det är seriöst ett helvete just nu. <3
När du vill? Dagtid kommer jag ju jobba, men kvällar och helger har jag. Nu på lördag ska jag volontära på en loppis hela dagen :) och nästa helg ska vi på mello, men har en biljett över ju :angel: ;)
Det går att sova på soffan eller så ställer vi en extrasäng i vardagsrummet :)

När du vill? Dagtid kommer jag ju jobba, men kvällar och helger har jag. Nu på lördag ska jag volontära på en loppis hela dagen :) och nästa helg ska vi på mello, men har en biljett över ju :angel: ;)
Det går att sova på soffan eller så ställer vi en extrasäng i vardagsrummet :)
Ska till vc på fredag psykologen på tisdag och cellprov på onsdag. Sen har jag inte en aning hur veckorna ser ut. Är lite det som är problemet. Allt är så jävla ovisst.

Ska till vc på fredag psykologen på tisdag och cellprov på onsdag. Sen har jag inte en aning hur veckorna ser ut. Är lite det som är problemet. Allt är så jävla ovisst.
Vet du, när du känner att du har några dagar så hoppa på ett tåg upp bara, i påsk är det fullt upp med familjen, i övrigt är det bara att hänga här. Jag bor på promenadavstånd från stan så du kan lätt roa dig själv när jag jobbar :)

Pga mitt jäkla knä kan jag inte springa på asfalt/frusen grusväg så jag bestämde mig för lite terräng med branta backar i morse istället. Shit påmfritt vilket pass det blev, det var så jag trodde benen skulle vika sig:D.
Nu har jag försökt laga gröt i micron på jobbet två gånger med rätt värdelösa resultat. Har gjort detta utan problem de senaste 10 åren men verkar ha fått tag på nån sorts havregryn med extra fibrer som vägrar bli till gröt:meh:
Kan inte äta de jäkla grynen hela idag eftersom tänderna sitter helt feeeel:arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 020
Senast: starcraft
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka