R
Raderad medlem 68338
Har lämnat på dagis och handlat och är nu väldigt ovuxen - äter bulle till frukost![]()
Det har jag gjort tre dagar i rad
Samma snubbe på bageriet också....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har lämnat på dagis och handlat och är nu väldigt ovuxen - äter bulle till frukost![]()
Tur att jag inte är ensam!Det har jag gjort tre dagar i rad
Samma snubbe på bageriet också....![]()
Jag vill! Men jag tror inte att du vill ha min kiddo medAsså måste städa... sitter i soffan och käkar bullar och surfar på resesidor. Kaoz..
Nån som vill hänga med på semester?
Förlåt menPå väg till möte, bråttom. "Gungar till" och häller en försvarlig hutt kaffe ner I min högra stövel. Varmt och skönt...![]()
Jag vill! Men jag tror inte att du vill ha min kiddo med![]()
Bjuder du?Nej satsar på ett barnfritt hotell!
Hyr in henne på ngn kennel för barn och åk!![]()
Kom hit om du vill?Jag vill bara rymma jag @tornblomma @Ninnurur men visst faan hade semester varit skönt.
JagvilljagvilljagvillKom hit om du vill?![]()
När du vill? Dagtid kommer jag ju jobba, men kvällar och helger har jag. Nu på lördag ska jag volontära på en loppis hela dagenJagvilljagvilljagvill
När ska jag komma? Det är seriöst ett helvete just nu.![]()
Ska till vc på fredag psykologen på tisdag och cellprov på onsdag. Sen har jag inte en aning hur veckorna ser ut. Är lite det som är problemet. Allt är så jävla ovisst.När du vill? Dagtid kommer jag ju jobba, men kvällar och helger har jag. Nu på lördag ska jag volontära på en loppis hela dagenoch nästa helg ska vi på mello, men har en biljett över ju
![]()
Det går att sova på soffan eller så ställer vi en extrasäng i vardagsrummet![]()
Vet du, när du känner att du har några dagar så hoppa på ett tåg upp bara, i påsk är det fullt upp med familjen, i övrigt är det bara att hänga här. Jag bor på promenadavstånd från stan så du kan lätt roa dig själv när jag jobbarSka till vc på fredag psykologen på tisdag och cellprov på onsdag. Sen har jag inte en aning hur veckorna ser ut. Är lite det som är problemet. Allt är så jävla ovisst.
Ev får jag snabbesök avöver helgen
Givetvis kommer jag att mens då![]()
![]()
Jag får också besök, har feber och mens![]()