Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så nu ska jag krypa ner i soffan och njuta av min stora TV som älskade @MacGyver kom med igår och hoppas på att han mår bra idag trots mitt sällskap igår :D
Tack för igår vännen och krya på dig, det var jättetrevligt att träffas igen. :heart
Hemfärden gick bra, det var knappt nån trafik alls med undantag av några vrak som vinglade fram på vägen. Skumsynta, halvsenila, på fyllan eller påtända, tja det är väl frågan,,,,,,,,

Sitter och jobbar och njuter av det vackra vädret, förhoppningsvis har våren kommit även till Bollnäs. Lyssnar på Joan Baez i bakgrunden, gudars vilken röst den kvinnan har. Växlar lite med Gordon Lightfoot och Stan Rogers. Tre rapporter ska vara klara ikväll men det går nog på något sätt.
Älskar Joan!
Diamonds and rust...:angel:

Det gick !!!!! :banana::banana:
DSCN1311_1.jpg

Nästan framme på rätt plats
DSCN1314.jpg

Älskar Joan!
Diamonds and rust...:angel:

...here comes your voice again

Mmm, hon och Dylan var något riktigt speciellt. Ingen kan tolka Dylan som Joan. Jag älskar när hon sjunger folk ballads, Mary Hamilton, House Carpenter, så många. Ibland önskar man att Dylan förblev folk Dylan. En av mina favoriter är nog den här, Dylans ord, Joans röst, magiskt:

Och inte gör de det de sagt att de ska göra heller. Jag går faan i mig under av allt det här. Jag orkar seriöst inte med mer snart.

Hemma från Apt och JTF med gamla kollegorna i Vaggeryd. Jag har ju berättat om killen jag flirtat lite med. Idag hann han inte ens sätta sig ner innan han deklarerade att det var dags att kolla upp en helg som vi kan träffas, så det så. Vi har dock lite svårt att få våra scheman att gå ihop så det lär ta någon månad innan det blir dags. Nervös!!!

Känner mig trött och sur, vi hade frågestund på tentan och hon blev i stort sett otrevlig när vi påpekade att hon sa emot sig själv och menade att vi fick faktiskt tänka själva men hennes tolkning var den enda gångbara... :banghead:

:rofl:

Vad är det för jäkla stolpskott du har fått till lärare?! :banghead: Den ena verkar ju knasigare än den andra :meh:
Det är helt sjukt att hon ens jobbar kvar, jag satt och tittade i utvärderingar flera åt tillbaka och alla och då menar jag verkligen alla påpekar att just den här kursen med den här läraren är ett stort problem... Hon är även anmäld av elever för sitt otrevliga beteende, vilket hon uppenbarligen inte tagit lärdom av utan fortsätter att vara otrevlig men vägrar slå på inspelning av träffarna för det är så besvärligt... :meh: Tråkigt för henne att det var en kursdeltagare som spelade in från sin dator... :angel: Så nu finns det inspelat hur hon beter sig... :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 784
Senast: Halcyon
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 439
Senast: Sel
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 258
Senast: monster1
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 302
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar