Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men på söndag ska jag träffa en gammal kompis som jag träffade sist i julas Vi ska gå på naturhistoriska riksmuseet då hon aldrig varit där och bor inte i stockholm, det är så svårt att finna någon passande tid att gå till ett turist-/barnställe när man bor i stockholm - jag tror att det var tio år sedan sist jag var där så man får passa på!
Låter definitivit som det nya grovfodret är boven i dramat, våra hästar blir också lösa i magen vid "plötsligt" grovfodersbyte, från torrt till blött, om man kan uttrycka det så. Ofta tar det lite tid innan deras magar vant sig, men det är inte kul att se hur lösa i magen de blir, nej. Hoppas det löser sig för dig.
WOW så häftigt...Nu ska jag gå och byta om till träningskläder. Jag och en kompis ska gå på Burlesque chairdance
Håller tummarna att det löser sig.Tack! Jag har som sagt beställt något tillskott som ska hjälpa orolig mage vid hösilage. Tror det hinner komma hem imorgon. Idag var hon helt lugn. Tvättade henne ordentligt "där bak" och smorde in benen med helosan så att det inte ska bränna på henne.
Jamen precis, man får passa på när det kommer någon gäst så att man kan turista lite i sin egen stadHehe, man är ju ofta jättedålig att gå på lokala museer jag besökte Uppsala Slott flera gånger innan jag bodde i U-a än när jag bodde där!