Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är glad att jag får lite sovmorgon imorgon :D även om papper är påskrivna så kan jag inte börja förrän af har godkänt det, och de hinner inte göras innan 6:30 imorgon ;)

Överväger nu om jag ska slökolla på tv, läsa mer om Hicke (fast på engelska nu, så Hiccup :p) eller om jag ska somna :D

20150903_144805_zps9utb5wzm.jpg

Testar lite

Nyss hemkommen från stan. Ska nu duscha, tvätta håret och äta något samt helst sova om max en timme. Tillåt mig att vara skeptisk :angel:

Dansen var för övrigt väldigt rolig men oj så svårt med min obefintliga koordination :p Får hoppas att jag hinner prova fler klasser den här veckan!

Hjälpt en kompis med plugg, ska bli kul när hon lämnat in uppgiften sen och se om vi missat nåt. Kändes bra när jag kunde påpeka saker som hon inte tänkt på. Jag kan faktiskt en del :D

Imorgon ska jag hämta ut smärtstillande/antiinflammatoriskt till katten, är han inte piggare på onsdag så får han följa med till jobbet då. Han både hatar att åka bil och att bli stucken och följer han med blir det blodprov, så bäst för honom han piggar på sig :mad:

Snigelpackar till fårkursen jag ska till på onsdag, kissnödig är jag oxå och väldigt oengagerad, strumpor, trosorstövlar,handskar smurfoverallen.... Tända ljus är fint

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 755
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 266
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 173
Senast: monster1
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 264
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar