Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att katten piggnar till!Hjälpt en kompis med plugg, ska bli kul när hon lämnat in uppgiften sen och se om vi missat nåt. Kändes bra när jag kunde påpeka saker som hon inte tänkt på. Jag kan faktiskt en del
Imorgon ska jag hämta ut smärtstillande/antiinflammatoriskt till katten, är han inte piggare på onsdag så får han följa med till jobbet då. Han både hatar att åka bil och att bli stucken och följer han med blir det blodprov, så bäst för honom han piggar på sig![]()
Åkej, hur trött är man när man råkar se en annons på buke ur ögonvrån och hajar till för att det ser ut som en svart dildo med något italienskt namn men när man tittar närmare så ser man att det är en ridstövel med namnet "Restringo"
Till mitt försvar - 1. Det är en svart ridstövel mot svart bakgrund, vem var det som kom på att göra så?2. Namnet hade faktiskt kunnat lika gärna vara ett namn på en dildo
God natt!![]()
Säger som i Sex and the City och Anger Management, undermedvetet sexuelt frustrerad!!!!![]()
Förlåt menPå tåget mot Malmö och skolanhade mycket hellre vart på praktiken! Dessutom är det nån i sätena i närheten som fiser riktigt illa
![]()
Glad jag är klar med det där. Hade tandställning uppe och nere i 5 år tror jag.Sitter i väntrummet på tandregleringen. Blir nog ny tråd både uppe och nere och flytande föda den närmaste tiden![]()