Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hjälpt en kompis med plugg, ska bli kul när hon lämnat in uppgiften sen och se om vi missat nåt. Kändes bra när jag kunde påpeka saker som hon inte tänkt på. Jag kan faktiskt en del :D

Imorgon ska jag hämta ut smärtstillande/antiinflammatoriskt till katten, är han inte piggare på onsdag så får han följa med till jobbet då. Han både hatar att åka bil och att bli stucken och följer han med blir det blodprov, så bäst för honom han piggar på sig :mad:
Hoppas att katten piggnar till! :heart

Hjälp, har bara slösurfat hela kvällen och nu gör den andra sidan av nacken ont också :rofl: Men det är åtminstone i nacken och förståeligt, till skillnad från den i skuldran - men den börjar visst ge med sig :up:

Nu ska jag upp ur fåtöljen för att göra mig klar för sängen, vill ju gärna se lagom pigg ut för nya cheferna imorgon - allt för att få en anställning :angel::p (inte för att jag tror att det sker men hoppet är det sista som överger en)

Åkej, hur trött är man när man råkar se en annons på buke ur ögonvrån och hajar till för att det ser ut som en svart dildo med något italienskt namn men när man tittar närmare så ser man att det är en ridstövel med namnet "Restringo" :rofl:

Till mitt försvar - 1. Det är en svart ridstövel mot svart bakgrund, vem var det som kom på att göra så? :confused: 2. Namnet hade faktiskt kunnat lika gärna vara ett namn på en dildo :angel:

God natt! :grin:

Åkej, hur trött är man när man råkar se en annons på buke ur ögonvrån och hajar till för att det ser ut som en svart dildo med något italienskt namn men när man tittar närmare så ser man att det är en ridstövel med namnet "Restringo" :rofl:

Till mitt försvar - 1. Det är en svart ridstövel mot svart bakgrund, vem var det som kom på att göra så? :confused: 2. Namnet hade faktiskt kunnat lika gärna vara ett namn på en dildo :angel:

God natt! :grin:

Säger som i Sex and the City och Anger Management, undermedvetet sexuelt frustrerad!!!!:idea:

Hundarna och jag hade en lang promenad pa stranden har i Florida (Flagler beach) i dag. Bada tva var helt galna nar de kom ut pa beachen. Det hoppades och skuttades och bara toksprangs hogt och lagt. Princess Diva rusade ut i vagorna och sedan rusade in pa sanden igen. Igen och igen ... det var en super kul lek.
Det var dock lite for manga pa stranden, fiskare och en och annan bla-tonad Britt eller Tysk :angel: som forsokte fa lite sol pa semestern ... Atlanten ar dock for kall fortfarande och det ar inte riktigt varmt nog att ligga pa stranden aven om termometern visar 24*C i skuggan. Atlant brisen gor att det kanns mycket kallare.
I morgon aker jag till "Jungelhut beach" lite norr om Flagler och en perfect beach att ga med hundar da det ar en lang beach som man inte bor bada pa da understrommarna ar for starka. Dar kan man dessutom ha hundar (under kontroll) utan koppel utan att bli botfalld. Jag gar ofta med tjejerna dar och strand polisen kanner mig vid det har laget och halsar nar de ser mig ... och berommer mig for hur fina hundar jag har.:cool:

Råkade sova 19-05 :eek: och dessutom slumra en timme till, mitt huvud är alldeles mosigt :laugh: snart dags för tvättstugan, tjoho!

På tåget mot Malmö och skolan :wtf: hade mycket hellre vart på praktiken! Dessutom är det nån i sätena i närheten som fiser riktigt illa :wtf::meh:

Å nu fick jag meddelande av klasskompis som också ska göra om kursen att vi inte behöver vara med så mycket för vi får all info om vad vi ska läsa på AdelaNet :meh: för sent för mig nu då jag redan är på väg men men.. blir kanske kort dag idag då.

alltså läser lite recensioner om resmål etc. Folk recenserar på riktigt i stil med: "jättetrevlig båttur stort plus att guiden talade svenska"

På riktigt, man åker väl inte på andra sidan jordklotet för att folk ska snacka svenska med en?"
Ett sånt omdöme är ju knappast positivt? Vill jag snacka svenska, äta svensk mat, hänga med svenskar så stannar jag väl hemma?
Kaozzz

Är hemma efter att ha lämnat A på dagis och sen varit på besök på ett annat dagis som eventuellt kan vara intressant. Nu ska jag bara vara en stund. Kanske läsa lite och städa lite. Sen hämtar jag tidigt och tar en sväng till Turbo :) föräldrarna skulle iväg på roligheter ikväll så det blir ingen middag med dem som vanligt, tror ni jag kan övertala A till att äta på Chop chop då? :D

Seg men ingen rinnande näsa och inte ont i halsen längre. Kan det vara så bra att jwg kunnat sova bort förkylningen? Har jwg fått mitt immunförsvar tillbaka? :nailbiting:
Blir lugnt idag ändå. Föräldrarna ska komma ner för första gången på nästqn två månader (deras hus renoveras) så det blir stor LYCKA för vovven som saknat dras vovva och tillika hans mest älskade flickvän. Han har gått och letat lite efter henne nu och ylar när han hör att jag pratar med pappa i tfn. Inge lätt att vara hund alla gånger.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 019
Senast: starcraft
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 756
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka