Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött som ett as än. Borde sy. Men funderar om jag ska duscha och sova nu, och gå upp vid sju imorgon för att sy lite då, istället för att gå upp vid åtta... Dessutom beställt mer grillfoder och kantband, så jag kan göra mer grytlappar så småningom :)

:( blir så jävla trött på mänskligheten ibland, hur svårt ska det va att bara låta alla vara som dom är :mad:
Jävligt bra fråga! Min största rädsla i livet nu är att A ska bli mobbad, eller mobba någon! Tack och lov så är hon en väldigt social och empatisk unge så jag behöver nog inte oroa mig egentligen, men jag kan inte tänka rationellt i det ämnet.

Nu ska det sovas här! Jag kan ha så varmt jag vill(bastu-feeling för vanliga) nu när sambon är borta.
Natti på er!

Jag vet ju det egentligen, men det tar hårt att bli så förminskad återigen. Jag mobbades ju från dagis och genom hela grundskolan och är så förbannat trasig pga det. :(
Skit i hen! Jag förstår verkligen att det är jättesvårt att göra det men försök!
Jag har förvisso inte direkt tröstätit eller känsloätit på det sättet du har beskrivit att du gör, men jag har alltid haft stora problem med att äta lagom och jag har alltid varit bra att "unnat mig". Till exempel har jag tidigare alltid tänkt att "nu har jag tränat då kan jag äta lit chips/choklad/what ever onyttigt"
Jag försöker att skärpa mig men fan det är inte lätt att ändra beteenden som är invanda sen låååång tid.

Alla, jag har inget alls inbokat än så välj en bra dag. Eftermiddan är perfekt för då kan jag släpa med dig runt till containrarna när butikerna stängt och gatorna gapar tomma om du vill. :up:

Tisdag eller onsdag? Tränar måndagar och torsdagar. Kan även den fredagen om det är en bra dag för sånt.

Jag skrattar fortfarande åt de stereotypa hipster männen vid övergångsstället.
Hipster nr 1:Den där feministiska aktivistmusikern
Hipster nr 2: Ja verkligen, vem tror dem att de är?

vem och vad är en feministisk aktivistmusiker?

Tisdag eller onsdag? Tränar måndagar och torsdagar. Kan även den fredagen om det är en bra dag för sånt.
Fredag är helt klart en bra dag, här tömmer dom på tisdagar och jag misstänker det är likadant på andra ställen också då dom får påfyllning på måndagar så måndagskvällarna är det tvättbjörnsraid.
images

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 350
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 886
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar