Hen är inte värd det, ta hand om digÅngest pga idioten i fetmaop-tråden då slipper jag iaf vara nervös inför morgondagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hen är inte värd det, ta hand om digÅngest pga idioten i fetmaop-tråden då slipper jag iaf vara nervös inför morgondagen...
Jag vet ju det egentligen, men det tar hårt att bli så förminskad återigen. Jag mobbades ju från dagis och genom hela grundskolan och är så förbannat trasig pga det.Hen är inte värd det, ta hand om dig
blir så jävla trött på mänskligheten ibland, hur svårt ska det va att bara låta alla vara som dom ärJag vet ju det egentligen, men det tar hårt att bli så förminskad återigen. Jag mobbades ju från dagis och genom hela grundskolan och är så förbannat trasig pga det.
Jävligt bra fråga! Min största rädsla i livet nu är att A ska bli mobbad, eller mobba någon! Tack och lov så är hon en väldigt social och empatisk unge så jag behöver nog inte oroa mig egentligen, men jag kan inte tänka rationellt i det ämnet.blir så jävla trött på mänskligheten ibland, hur svårt ska det va att bara låta alla vara som dom är
Lycka till på intervjun @NinnururHuvudvärk igen Ska knarka lite piller och sen ta mig ut på lagret och se om jag kan få ordning på det som herrarna har kastat in här på morgonen Imorgon är jag ledig förutom intervjun
Skit i hen! Jag förstår verkligen att det är jättesvårt att göra det men försök!Jag vet ju det egentligen, men det tar hårt att bli så förminskad återigen. Jag mobbades ju från dagis och genom hela grundskolan och är så förbannat trasig pga det.
Nu ska det sovas här! Jag kan ha så varmt jag vill(bastu-feeling för vanliga) nu när sambon är borta.
Natti på er!
Alla, jag har inget alls inbokat än så välj en bra dag. Eftermiddan är perfekt för då kan jag släpa med dig runt till containrarna när butikerna stängt och gatorna gapar tomma om du vill.
Fredag är helt klart en bra dag, här tömmer dom på tisdagar och jag misstänker det är likadant på andra ställen också då dom får påfyllning på måndagar så måndagskvällarna är det tvättbjörnsraid.Tisdag eller onsdag? Tränar måndagar och torsdagar. Kan även den fredagen om det är en bra dag för sånt.
Fredag är helt klart en bra dag, här tömmer dom på tisdagar och jag misstänker det är likadant på andra ställen också då dom får påfyllning på måndagar så måndagskvällarna är det tvättbjörnsraid.
Visst är de helt horribla???Jag blir så trött på föräldrarna i Ung och bortskämd. Särskilt Debbis pappa är skrämmande i sin enorma brist på självinsikt.
Visst är de helt horribla???
Inte undra på att ungarna är som de är
De föräldrarnaVilken normal förälder tycker att det är okej att avkomman gör ett dåligt jobb eftersom det var ett tråkigt uppdrag?
De föräldrarna
Vissa tyckte ju det var helt ok att dricka på jobbet med