Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag omformulerar mig. Vilken dag ger mest oavsett vad jag skrivit innan för jag kan faktist skita i att träna med :angel:
Här ger måndagarna mest och har så gjort hela tiden. Jag "shoppar" 45 minuter efter stängningsdags då Securitas flytt fältet också. :cool:

(Fast "grinpelle" där har jag försett med pålägg och fikabröd så han bryr sig inte, det gäller att muta dom så dom inte törs skvallra.) :devil:

Här ger måndagarna mest och har så gjort hela tiden. Jag "shoppar" 45 minuter efter stängningsdags då Securitas flytt fältet också. :cool:

(Fast "grinpelle" där har jag försett med pålägg och fikabröd så han bryr sig inte, det gäller att muta dom så dom inte törs skvallra.) :devil:

Då kör vi måndag!

Vi kör även inköp av kläder, skor och ev möbler mm den dagen :angel: har fått tips!

Då kör vi måndag!

Vi kör även inköp av kläder, skor och ev möbler mm den dagen :angel: har fått tips!
Jag kommer med tom 855 med takbågar utifall,,,,,,, Här ska shoppas! :D

Har du tips på livsmedelsleverantörer också? Jag hittar ju inte alls i V-ås.

Jag kommer med tom 855 med takbågar utifall,,,,,,, Här ska shoppas! :D

Har du tips på livsmedelsleverantörer också? Jag hittar ju inte alls i V-ås.

Jag har klurat på några men jag är ju så osäker på om man måste ha nycklar till containrarna eller inte så jag har inte tittat närmare på det.

Merpartern av mataffärerna här använder sig av inhängnade contrainrar så det är omöjligt att komma in men en säker har jag nog
.

Fy, fy på dig :cry:

Men du blir förlåten den dagen bilden kommer :angel:

Förlåt mig!

12751484_1571040289888797_2128352667_n.jpg

Jag har klurat på några men jag är ju så osäker på om man måste ha nycklar till containrarna eller inte så jag har inte tittat närmare på det.

Merpartern av mataffärerna här använder sig av inhängnade contrainrar så det är omöjligt att komma in men en säker har jag nog
.

Hade gärna fått lite mat med för då blir nästa månad lite billigare vilket inte är fel!

.
Jag "kollar runt lite",,,,, typ! :angel:

Det finns några som frågat mig varför jag började dumpstra och anledningarna är dels att spara så mycket som möjligt till mitt nya hus, sen för att jag kan,,,,,och att det går. Dessutom är det numera en sport att laga god och bra mat på dom råvaror som dyker upp för dyker upp gör det och ibland är det löjligt mycket som bara kastas utan att det är det minsta fel på det. Jag kommer garanterat att fortsätta så länge det går, just bara för att jag kan,,,,,,,typ. :p

Grannen delar jag ju med mig åt och ikväll sa hon att hon försökte sänka nivån i frysboxen så jag frågade "och det går"? Svaret,,,,,,,"Håll käften!" :rofl:

Jag dör. Jag svär. Jag vill bara strunta i skiten och kasta min dator i närmaste jävla snödriva och hoppa på den :rage: släpa den i ett snöre efter bilen på grusvägen :arghh: ta yxan och hacka den i småbitar :rage:

Jag skulle precis spara arbetet och när jag trycker på spara knappen låser sig hela jävla skiten och datorn startar om sig. Allt är borta :banghead: Och min deadline går ut om 52 minuter :arghh:

Jag dör. Jag svär. Jag vill bara strunta i skiten och kasta min dator i närmaste jävla snödriva och hoppa på den :rage: släpa den i ett snöre efter bilen på grusvägen :arghh: ta yxan och hacka den i småbitar :rage:

Jag skulle precis spara arbetet och när jag trycker på spara knappen låser sig hela jävla skiten och datorn startar om sig. Allt är borta :banghead: Och min deadline går ut om 52 minuter :arghh:

Dom är elaka jävlar.... :down: :nailbiting: :arghh: :rage: :wtf:

och :turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::banghead::banghead::banghead:

Den varianten har jag också testat och den datorn körde jag sedermera över med skogsmaskinen. :devil:
Sen dess ser jag alltid till att ha autospar på som sparar ner till Dropbox varannan minut eller till externa hårddisken. Sen jag migrerade alla maskiner till Linux av olika varianter så har det aldrig hänt att nåt kraschat så numera kan Microsoft ta sig i röven.
0040.gif

Just mejlat min matbutik lite diskret med att det kan vara något fel på en batch med grillade kycklinglår.... min mage dog och jag höll på att svimma på toaletten. Wtf... nu verkar det vara bättre. Kan ju inte garantera att det inte var den färdigsköljda salladen men i all ära med datum, så var den bara på bästföre. Brukar inte direkt reagera på det viset men kändes lite överdrivet att mejla. Dock smakade kycklinglåret nog lite annorlunda.

Datorer som hänger sig är SÄMST. Den paniken har man varit med om :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 352
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 889
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar