Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dör. Jag svär. Jag vill bara strunta i skiten och kasta min dator i närmaste jävla snödriva och hoppa på den :rage: släpa den i ett snöre efter bilen på grusvägen :arghh: ta yxan och hacka den i småbitar :rage:

Jag skulle precis spara arbetet och när jag trycker på spara knappen låser sig hela jävla skiten och datorn startar om sig. Allt är borta :banghead: Och min deadline går ut om 52 minuter :arghh:
Eländes elände.

Ett tips. Få in ctrl+s i ryggmärgen. Så fort du gör en tankepaus så sparar du. Då missar man bara några minuters jobb.
mvh
lärt-sig-den-hårda-vägen

Kastade mig precis ut och räddade en lastbilschaufför (och min infart :cautious:). De hade som vanligt kört fel (leveranser till båda grannarna brukar försöka här först :D). Den försökte backa ut och det bara slirade. Jag drog på mig kläder och sa åt dem att köra runt och vända på lägdan istället, den är ordentligt frusen.

Det var tur att jag gjorde det, bakhjulen hade börjat gräva ner sig så jord kom upp och det går lätt sönder just där :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 353
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 893
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gps tracker för Android?