Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens första utbrott i en grupp på fejjan, vegan vs. icke-vegan "Som jag uppfattar det är inte detta en vegan grupp (trots vilsna kränkta snorungar)" :rofl:

Den tråden blir nog lååååång. :laugh:

Glöm nu inte att vara försiktig med kroppen så du inte får bakslag i din rehab :heart

Träna på och stärk kroppen!
Jag ska ta det lugnt, men jag var inte beredd på att den skulle vara typ fullbokad, har varit knappt halvfullt innan, men det är ju ett väldigt roligt pass så jag är nog mer förvånad över att det varit så få :sneaky:
Hoppas det inte känns som att jag är i vägen för de andra... Men samtidigt är jag ju där för min skull, liksom

Jag ska ta det lugnt, men jag var inte beredd på att den skulle vara typ fullbokad, har varit knappt halvfullt innan, men det är ju ett väldigt roligt pass så jag är nog mer förvånad över att det varit så få :sneaky:
Hoppas det inte känns som att jag är i vägen för de andra... Men samtidigt är jag ju där för min skull, liksom

Hahaha verkar som att några håller sina nyårslöften ännu :angel:

Joggat 5km offroad med hundarna i skogen :heart Livskvalité på hög nivå :heart
D4D25712-A9C3-4C8D-89E8-2520F32FC1B9.jpg

FEFCE23F-E64C-4B3F-A675-4BD21C1E1FD0.jpg

Återigen har en av mina kompisar som jag känt sen han föddes skrivit "Klart dom ska ha hjälp" och länkat till en asgammal artikel om när staten bekostade Somaliernas körkort. Källkritik,,,,,,,,,äh vadå???? :confused:

Jag blir bara så jävla matt, vissa har alldeles för mycket tid till att sprida skit. :banghead:

Tack för all tumhållning, det har gått jättebra! Jag ska dit och gå bredvid imorgon, men som jag förstår så är platsen min om jag vill ha den :) sen om det blir praktik eller anställning får vi se, men jag har något bättre att höra, och det är 8 min cykelväg :bump:
Vad är det för jobb?

Om du har det behöver du inte ens fundera, du vet... Sist jag fck det så ramlade jag ihop av smärtvågorna :crazy:
När jag sökte för något liknande för några år sedan misstänkte de en liten sten men skickade hem mig och sa att jag skulle dricka mycket. Då blev jag bättre efter ett par dagar. Hade varken då eller nu tok-ont utan mer molande värk i intervaller.

När jag sökte för något liknande för några år sedan misstänkte de en liten sten men skickade hem mig och sa att jag skulle dricka mycket. Då blev jag bättre efter ett par dagar. Hade varken då eller nu tok-ont utan mer molande värk i intervaller.

Låter som sten, har du diklofenac hemma?

Varit ute på en härlig ridtur i solen :)
Annie ville absolut få äta gräs i en av mina hagar efteråt så jag hoppade av och tog av henne tränset. Sen gick hon så nöjd med sadel på och åt gräs. Nu vet jag iaf att det går att leda henne med bara tyglarna runt halsen iaf (går en 70-väg genom gården som jag måste gå på).

Varit ute på en härlig ridtur i solen :)
Annie ville absolut få äta gräs i en av mina hagar efteråt så jag hoppade av och tog av henne tränset. Sen gick hon så nöjd med sadel på och åt gräs. Nu vet jag iaf att det går att leda henne med bara tyglarna runt halsen iaf (går en 70-väg genom gården som jag måste gå på).
Jag brukar bara slänga ett snöre eller grimskaft om halsen på dom när jag ska leda dom och Madam hade jag ju i koppel som en hund när vi var ute och gick på vägarna, i skogen däremot fick hon springa fritt och hålla reda på var jag var nånstans. :)

Apropå "fånga förrymd häst" så fråga @Inte_Ung hur det gick när jag fångade en av hennes som rejsade på vallen. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 358
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 895
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben