athena_arabians
Trådstartare
Kan någon vara vänlig och upplysa mig om vart jag har gjort av lamineringsfickorna? Jag hittar dem inte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissa vem som blev smittad av magsjuka!
Spyr tur nog inte
Kan någon vara vänlig och upplysa mig om vart jag har gjort av lamineringsfickorna? Jag hittar dem inte...
Brrr ... det ar kallt har i oknen. Det var frysgrader under natten (tur vi har varme i vagnen) och inte blir det mycket varmare under dagen har mitt i oknen. Nu bar det av mot gulf kusten dar det blir en hel del varmare. Prognosen sager runt 20*C pa dagen och inte frysgrader i alla fall pa natten.
Så bra att det hjälpteTack för all tumhållning, det har gått jättebra! Jag ska dit och gå bredvid imorgon, men som jag förstår så är platsen min om jag vill ha den sen om det blir praktik eller anställning får vi se, men jag har något bättre att höra, och det är 8 min cykelväg
Så bra att det hjälpte
Det var jättebesvärligt att äta hårdsmörgås med skinka och gurka på samtidigt som jag höll tummarna... och kaffe är inte gott att dricka med sugrör...
Grattis!!
Tack! Är surt att missa två dagar av praktiken mest, men bara för jag måste ta igen dem nästa helg. BläääFy fan
Krya på dig
Ja, du fick ju något mysko i ditt dropp igår....Jag var smart och åt innan klockan var 9
Ja, du fick ju något mysko i ditt dropp igår....
Tack för all tumhållning, det har gått jättebra! Jag ska dit och gå bredvid imorgon, men som jag förstår så är platsen min om jag vill ha den sen om det blir praktik eller anställning får vi se, men jag har något bättre att höra, och det är 8 min cykelväg
Under en katt?Kan någon vara vänlig och upplysa mig om vart jag har gjort av lamineringsfickorna? Jag hittar dem inte...
Under en katt?
Sitter på jobbet och lyssnar på Rammstein o mår bra i största allmänhet
Vi brukar göra så att jag har 2 täcken och en filt och ev underställ och någon gång mössa.
Ja, jag är extrem. Sambon har ett täcke och kan bli varm. Han är ingen svettis.