Jag vet inte, jag börjar bara bli så less på att inte ha några vänner, inte kunna behålla dom och ingen säger något, jag vill ha tillbaka mina 10 år.. så jag kunde gjort något roligt med dom istället.Vad har hänt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte, jag börjar bara bli så less på att inte ha några vänner, inte kunna behålla dom och ingen säger något, jag vill ha tillbaka mina 10 år.. så jag kunde gjort något roligt med dom istället.Vad har hänt?
Fan, det är inte kul längre. Ibland vill jag bara dö, det finns inger här längre för mig, jag har förlorat 10 år av mitt liv på ingenting och det blir inte bättre. Livet suger....
Tänk inte på det negativa som varit. Tänk på det positiva som kan bli!Jag vet inte, jag börjar bara bli så less på att inte ha några vänner, inte kunna behålla dom och ingen säger något, jag vill ha tillbaka mina 10 år.. så jag kunde gjort något roligt med dom istället.
På 10 år borde man ändå lyckas få tag i vänner, men något måste va fel eftersom jag inte har några, inga som finns kvar i alla fall och då måste det vara något jag gör, men jag vet inte vad det är.10 år ingenting om man räknar livslängden. Du har nog 40-60 år kvar att leva, minst! Så upp med hakan
Dina år är inte slut ännu, du kan få många lyckliga år
Åk på buketräff och lär känna nytt folk?På 10 år borde man ändå lyckas få tag i vänner, men något måste va fel eftersom jag inte har några, inga som finns kvar i alla fall och då måste det vara något jag gör, men jag vet inte vad det är.
Fy fan! Jag hade förmodligen dött.
Tur för oss båda att vi inte bor ihop.
Om vi säger som såhär: det är en väldig tur att min kära dotter är lika varm som jag Idag var det t.ex. så varmt att hon inte tyckte att det behövdes vare sig kofta eller jacka när vi skulle hem från dagis
Äh. Alla tonåringar har mössa inomhus. Min unge kan lätt sova med mössan på också.
En sån dotter har en vän med. Skulle ha klänning året om ifall hon fick.
Vill aldrig ha koftor etc på dagis.
Helt obegripligt för mig.
Sånt är obegripligt för mig med! Ännu har jag inte behövt mössa när jag sover, men dubbla (tjocka) täcken, ibland även fleecefilt på det, och raggsockor är vad som gäller för mig!En sån dotter har en vän med. Skulle ha klänning året om ifall hon fick.
Vill aldrig ha koftor etc på dagis.
Helt obegripligt för mig.
Jag vet inte, jag börjar bara bli så less på att inte ha några vänner, inte kunna behålla dom och ingen säger något, jag vill ha tillbaka mina 10 år.. så jag kunde gjort något roligt med dom istället.
Känns enklare att bara avsluta allt istället och slippa skiten, rent krasst. Jag vet att det är inget jag skulle göra men tanken finns där ändå. Jag försöker skaffa vänner och ha roligt, men det är inte kul att försöka ha roligt själv, det är roligare att dela det med någon fysisk person.Då får du börja göra roliga saker nu 10 år framåt själv eller inte spelar ingen roll
De är ju sällan i närheten av där jag bor tyvärr...Åk på buketräff och lär känna nytt folk?