Du måste gå och få hjälp för ditt mående, ring direkt i morgon till vc och förklara hur du mår och att du inte vill leva längre. Ingen annan kan svinga sitt trollspö och få livet glatt igen, du är deprimerad och behöver få hjälp och behandling för det. Det är inte friskt eller normalt att må som du gör, det positiva är att det finns hjälp att få. Men du måste ringa. Eller be någon ringa åt dig om det känns gör jobbigt? Hur som helst, så här kan du inte fortsätta må.Känns enklare att bara avsluta allt istället och slippa skiten, rent krasst. Jag vet att det är inget jag skulle göra men tanken finns där ändå. Jag försöker skaffa vänner och ha roligt, men det är inte kul att försöka ha roligt själv, det är roligare att dela det med någon fysisk person.
Just nu vill jag bara ha någon att krama om riktigt hårt och bara gråta ut i dennes axel och bli omfamnad i en kram. Fy fan va jag saknar det...
Vi är många här på buke som har egna erfarenheter av depression och ångest, vi står bakom dig och peppar. Det är skitläskigt att släppa garden och ve om hjälp, men det är enda vägen ur träsket.