Självklart älskade vännenHelvetes jävla fittångest.
Helvetes jävla fitt-as.
Helvetes jävla fittår.
Är det okej att bryta ihop totalt?
Bryt ihop hur mycket du vill och kom tillbaka sen
heartheartheartheart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart älskade vännenHelvetes jävla fittångest.
Helvetes jävla fitt-as.
Helvetes jävla fittår.
Är det okej att bryta ihop totalt?
Det är det som är grejen. Jag vet inte om jag har den styrkan längre. Allt jag hade gick åt när jag flydde och att någorlunda kunna lägga fram hur det var under förhören. Jag hatar min egen svaghet. Både den jag hade/kände under tiden och drn jag känner nu eftetåt även om det inte är samma typ av svaghet. (Och jag saknar marijuanan som faan idag.)Ja, man får faktiskt bryta ihop ibland. Det är helt tillåtet. Men man får se till att man har hjälpen/styrkan som behövs för att ta sig upp igen.
Tänk om jag inte kan komma tillbaks då? Har trots allt förlorat så mycket av mig själv.Självklart älskade vännen
Bryt ihop hur mycket du vill och kom tillbaka sen
heartheartheartheart
Ta styrka av vad vi skriver och vad din familj gör.Tänk om jag inte kan komma tillbaks då? Har trots allt förlorat så mycket av mig själv.
Han fick mig ju att tvivla på hur mycket min familj och min släkt och mina vänner älskar mig och saknade mig.
Lova mig att be om hjälp om det blir för tufft vännenTänk om jag inte kan komma tillbaks då? Har trots allt förlorat så mycket av mig själv.
Han fick mig ju att tvivla på hur mycket min familj och min släkt och mina vänner älskar mig och saknade mig.
Har betalat en del av räkningarna. Om jag har ett okänt arv eller lotterivinst så får det hemskt gärna dyka upp nu....
Tack! jag behövde det därMig vara advokat till din nyligen avdöda släktning Emmanuel W från Tanzania. Han vara stor banana farner. Sätt in 45 000 kronor på min konto i bank for arv utgifter och dy få 852 000 kr i arv
Fyfan är tillbaka. Gick från flygbussen och hem i kjol och sandaler. Är en isbit
Man är inte äldre än man gör sig.
Det är ju liksom inte det första man tänker på när öken nämns utan alldeles för många plusgrader och alldeles för lite nederbörd under alldeles för lång tid. Vår planet ÄR fantastisk.