Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, man får faktiskt bryta ihop ibland. Det är helt tillåtet. Men man får se till att man har hjälpen/styrkan som behövs för att ta sig upp igen.
Det är det som är grejen. Jag vet inte om jag har den styrkan längre. Allt jag hade gick åt när jag flydde och att någorlunda kunna lägga fram hur det var under förhören. Jag hatar min egen svaghet. Både den jag hade/kände under tiden och drn jag känner nu eftetåt även om det inte är samma typ av svaghet. (Och jag saknar marijuanan som faan idag.)

Självklart älskade vännen
Bryt ihop hur mycket du vill och kom tillbaka sen
:heart:heart:heart:heart:heart:heart:heart:heart
Tänk om jag inte kan komma tillbaks då? Har trots allt förlorat så mycket av mig själv.

Han fick mig ju att tvivla på hur mycket min familj och min släkt och mina vänner älskar mig och saknade mig.

Tänk om jag inte kan komma tillbaks då? Har trots allt förlorat så mycket av mig själv.

Han fick mig ju att tvivla på hur mycket min familj och min släkt och mina vänner älskar mig och saknade mig.
Ta styrka av vad vi skriver och vad din familj gör.
Jag vet att det är svårt men vi finns här alltid älskade vännen och du var oerhört saknad hela tiden.
Kram

Lova mig att be om hjälp om det blir för tufft vännen
Vi är många som finns här för dig och du är välkommen hit om du behöver komma iväg

Nähä,nu ska jag hoppa i lopplådan,tror snickarna kommer i morgon innan fan fått på sig skorna.
God natt kära vänner!

@RedHyuuga Jag tror att man skapar sin egen lycka ... och man maste jobba hart for det. Sjalv har jag bara ett mal i livet, Jag vill skratta och vara glad. Jag vill gora saker som far mig att ma bra och jag jobbar for det varje dag.

I dag har vi kort vidare mot Texas gransen. Vi har kommit ungefar 5 timmars korning (i 120 km/tim utan stopp eller trafik) fran gransen mellan Texas och Louisiana. Tyvarr ar det inte en rimlig tolkning av tiden, men jag har gett mig attan pa att vi ska ut ur Texas i morgon. Sa det sa.

Vi har passerat 'Mesas', eller 'table mountains' hela dagen i dag. Fenomenet varfor de uppstar far @athena_arabians garna beratta om da jag har lite samre kunskap om bergarter (visst ingar shiffer?) och hur de smulas sonder i lager. Imponerande ar de i alla handelser.

har ar nagra Mesas vid vindkraftverk

D7K_1677_zpsypijy8lp.jpg

Och sa har vi Squaw teat Peak, or Boob Mountain, vid Iraan i Texas.:laugh:

IMG_0198_zpsd2vyrfwr.jpg

Det är ju liksom inte det första man tänker på när öken nämns utan alldeles för många plusgrader och alldeles för lite nederbörd under alldeles för lång tid. Vår planet ÄR fantastisk. :)

Det ar fa platser som kan vara sa kalla som en oken. Det ar en tamligen stadig vind (det vill saga, det blaser mycket eller mer) och pa natterna ar det kallt, ofta frysgrader med is pa morgonen om det finns vattenpolar. Pa dagen blir det varmare, men sa har pa vintern, med den kalla vinden, hinner det aldrig varmas upp ordentligt. Det har mellan 15-18 har i Texas pa dagen ... men den kalla vinden fran oknen gor att det kanns mycket kallare. Sa fort vi kommer narmare havet (forst Mexicanska Gulfen, sedan Atlanten) sa blir det betydligt varmare igen.

Ska klä på mig och cykla iväg till terminalen. Har sovit dåligt och vaknade redan för en timme sen. Och håret luktar rök sen igår. Jag mår illa :crazy: Hoppas jag mår bättre av en cykeltur!

Vaken sen en timme tillbaka och jag har redan bestämt mig för att göra mig av med alla djuren och leva ett djurfritt liv :idea:

Eller så kanske jag ska ta en kopp kaffe till.................... innan jag åker till apoteket och hämtar medicin till hönsen i andra änden av länet, funderar ut en lösning till hästen innan hon sparkar sönder sig och hittar 4 timmar till varje dag över till träningstid utöver att jag ska hitta tiden till att jobba och så var det ju det där med träningsmotivationen..... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 931
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar