Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen njursten idag!
Nu tror jag inte att det var nån sten mer kanske lite grus.
Drack närmare 3l vatten igår och på kvällen sved det till när jag gick på toa och så släppte smärtan:banana:
Är inte van vid salt och fet mat, blev nog lite mycket sånt på semestern.
Nu: te, skogen, jobbet!

Det är fascinerande att det ska vara så svårt att få till att ta ett Hb och b12 på vårdcentralen, går inte att ringa tidsbokningen utan måste ringa doktorn som ska ha telefontid men inte sitter på sitt nummer utan någon annans nummer och där är det också bara en telefonsvarare.
:banghead::banghead::banghead::banghead:

Tog upp det med att vaccinationsvätskan inte hade stannat i min kropp i alla fall. Jag hoppas verkligen inte att det var den som stack mig jag pratade med för så kul är det inte att bli kallad oprofessionell.

Du kan inte börja med att gå tillbaka och läsa dina inlägg här som du skrivit när du inte mått bra. Kanske printa ut och ta med nr du får någon att prata med. Hur du sedan klarar av att prata beror ju också mycket på hur du och den du pratar med fungerar tillsammans. En bra samtalskontakt kan ju göra mycket för att hjälpa dig få fram det du behöver.
Vi får väl se, det blir inte aktuellt just nu, men snart kanske.

Jag tror att man skapar sin egen lycka ... och man maste jobba hart for det. Sjalv har jag bara ett mal i livet, Jag vill skratta och vara glad. Jag vill gora saker som far mig att ma bra och jag jobbar for det varje dag.
Jo, jag brukar försöka med det, men vissa dagar är det svårare än andra.

Somna tidigt= Vakna tidigt= brukar inte stämma på mig

Men inatt vaknade jag kl 1 :nailbiting:

Undrar om jag fick en släng av ålder i droppet? Kommer jag börja stiga upp vid den tiden och lägga mig kl 20? Är jag föråldrar?

Tack och lov så somnade jag om kl 2 tack vare hjälpmedel :o

Men steg upp kl 8 :eek:

Vaknade på ett alldeles lysande bra humör idag :D Äter de sista av tefffrallorna och längtar efter att gå ut och rida 5-års testande unghingst. Han är ju trots allt väldigt söt :rofl: :love:
Ser tom fram emot att göra ett avtryck på tvättbergen här hemma. Undrqr vad somär fel?

Funderar på om jag ska unna mig en kaffe idag, är ju trots allt fikarast nu :p
Brukar vara så galet mycket folk i kafeterian bara :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 935
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar