Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis mailat chefen Det var koncist, väl uppspaltat och jag kommer inte att göra ett skit innan jag har fått ok på det
Haha (fortfarande som i Simpsons) Kommer kvinna hem till Sverige i Februari i kjol och sandaler så måste jag påstå att kvinnas "kom i håg" är mycket kort...
Men var är bilderna?I början av april får jag flytta in
Va tvungen o fira och kanske stilla mitt shoppingbehov att köpa tre nya lampor till huset
Vi får väl se, det blir inte aktuellt just nu, men snart kanske.Du kan inte börja med att gå tillbaka och läsa dina inlägg här som du skrivit när du inte mått bra. Kanske printa ut och ta med nr du får någon att prata med. Hur du sedan klarar av att prata beror ju också mycket på hur du och den du pratar med fungerar tillsammans. En bra samtalskontakt kan ju göra mycket för att hjälpa dig få fram det du behöver.
Jo, jag brukar försöka med det, men vissa dagar är det svårare än andra.Jag tror att man skapar sin egen lycka ... och man maste jobba hart for det. Sjalv har jag bara ett mal i livet, Jag vill skratta och vara glad. Jag vill gora saker som far mig att ma bra och jag jobbar for det varje dag.
Men var är bilderna?