Och dagen blev än u bättre när jag såg den här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om min "njursvikt" igår beror på något liknande....Hänvisar till all pina colada som konsumerats på sista tiden
Hästen har ju verkligen hur kul som helst!Och dagen blev än u bättre när jag såg den här
Inte gilla att du har ont i huvudet förstås. Jag hoppas verkligen att det ska fungera för dig med nya jobbet och att du kommer trivas.Hemma och helt slut i huvudet efter alla intryck och brist på kaffe. Häller i mig en sort kopp nu, tillsammans med lite diklofenak, Tror inte jag orkar åka ut till gamla praktiken idag men det var skönt att kunna cykla till jobbet på tio minuter!
Ja må jag leva,ja må jag överleva eftermiddagen! Förväntar mig ett färdigt badrum i födelsedags present
Om så inte blir fallet överväger jag att elda upp/gräva bort 1/8 del av mitt hus.
Ja må jag leva,ja må jag överleva eftermiddagen! Förväntar mig ett färdigt badrum i födelsedags present
Om så inte blir fallet överväger jag att elda upp/gräva bort 1/8 del av mitt hus.
Oh fyller du år idag, ha den äran.Ja må jag leva,ja må jag överleva eftermiddagen! Förväntar mig ett färdigt badrum i födelsedags present
Nej jag tror inte det, de vet inte riktigt hur de ska lösa det. Jag gissar att det blir som innan jag kom, allmänt kaos och ingen koll på exakt hur mycket varje kund har på lagret.Inte gilla att du har ont i huvudet förstås. Jag hoppas verkligen att det ska fungera för dig med nya jobbet och att du kommer trivas.
Blir det så att den sjukskrivna mannen ska ha dina nuvarande arbetsuppgifter?
Hemma och helt slut i huvudet efter alla intryck och brist på kaffe. Häller i mig en sort kopp nu, tillsammans med lite diklofenak, Tror inte jag orkar åka ut till gamla praktiken idag men det var skönt att kunna cykla till jobbet på tio minuter!
Och ändå får du inte vara kvar?! Verkar mycket dumt!Nej jag tror inte det, de vet inte riktigt hur de ska lösa det. Jag gissar att det blir som innan jag kom, allmänt kaos och ingen koll på exakt hur mycket varje kund har på lagret.
Det är inte jobb nog för att en anställning ska löna sig tyvärrOch ändå får du inte vara kvar?! Verkar mycket dumt!
Huvudet är redan bättre jag ska skaffa en lagom stor termos att ha där på morgonenHar du någon strategi för att slippa ha allt du ska komma ihåg i huvudet? Min AT på AF sa åt mig att jag skulle försöka skriva ner allt jag ska komma ihåg i en speciell anteckningsbok för då släpper man dom tankarna lättare och slipper komma ihåg allt i huvudet.
Vet dom som fått Ipad utskrivna här för att kunna föra anteckningar i den av AT.
Hoppas huvudvärken släpper snart
Grattis!Ja må jag leva,ja må jag överleva eftermiddagen! Förväntar mig ett färdigt badrum i födelsedags present