Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma och helt slut i huvudet efter alla intryck och brist på kaffe. Häller i mig en sort kopp nu, tillsammans med lite diklofenak, Tror inte jag orkar åka ut till gamla praktiken idag :crazy: men det var skönt att kunna cykla till jobbet på tio minuter!
Inte gilla att du har ont i huvudet förstås. Jag hoppas verkligen att det ska fungera för dig med nya jobbet och att du kommer trivas.

Blir det så att den sjukskrivna mannen ska ha dina nuvarande arbetsuppgifter?

Inte gilla att du har ont i huvudet förstås. Jag hoppas verkligen att det ska fungera för dig med nya jobbet och att du kommer trivas.

Blir det så att den sjukskrivna mannen ska ha dina nuvarande arbetsuppgifter?
Nej jag tror inte det, de vet inte riktigt hur de ska lösa det. Jag gissar att det blir som innan jag kom, allmänt kaos och ingen koll på exakt hur mycket varje kund har på lagret.

Hemma och helt slut i huvudet efter alla intryck och brist på kaffe. Häller i mig en sort kopp nu, tillsammans med lite diklofenak, Tror inte jag orkar åka ut till gamla praktiken idag :crazy: men det var skönt att kunna cykla till jobbet på tio minuter!

Har du någon strategi för att slippa ha allt du ska komma ihåg i huvudet? Min AT på AF sa åt mig att jag skulle försöka skriva ner allt jag ska komma ihåg i en speciell anteckningsbok för då släpper man dom tankarna lättare och slipper komma ihåg allt i huvudet.

Vet dom som fått Ipad utskrivna här för att kunna föra anteckningar i den av AT.

Hoppas huvudvärken släpper snart :heart

Har du någon strategi för att slippa ha allt du ska komma ihåg i huvudet? Min AT på AF sa åt mig att jag skulle försöka skriva ner allt jag ska komma ihåg i en speciell anteckningsbok för då släpper man dom tankarna lättare och slipper komma ihåg allt i huvudet.

Vet dom som fått Ipad utskrivna här för att kunna föra anteckningar i den av AT.

Hoppas huvudvärken släpper snart :heart
Huvudet är redan bättre :) jag ska skaffa en lagom stor termos att ha där på morgonen :D

Jag kommer nog skriva en hel del lathundar för olika saker tills jag lärt mig allt. Det känns inte som en omöjlighet :)

Har haft världens bästa semester trots sviktande hälsa (magsjukdom, ögonproblem, brännskada och allmän ålderdom). Rekommenderar dock inte att kryssa JA (istället för nej) på frågor om man medtar vapen, knark och fridlysta djur genom mexikanska tullen

:angel:

Försökte påpeka att om jag verkligen HADE det borde jag ju inte kryssat ja eftersom jag då varit lite mer hemlig typ som Gunvald Larsson. Men de verkade inte förstå logiken :cautious::meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 933
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar