Nä nu du! Menar du att allt är ett skämt?@niphredil: Som snurris sa, den här tråden är ju inte riktigt döseriös...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä nu du! Menar du att allt är ett skämt?@niphredil: Som snurris sa, den här tråden är ju inte riktigt döseriös...
Du är varmt välkommen att hänga i tråden, men ditt inlägg kändes lite som en knäpp på näsan för att vara helt ärlig. Speciellt eftersom jag normalt sett är den som ondgör mig över folk som inte kan uppföra sig vettigt, men det är å andra sidan svårt för dig att veta.@athena_arabians Nä men även om den inte är döseriös får man väl svara i den? Eller?
@Snurrfian Jag förstod det . Men - jag kan sympatisera med snubbarna på flygplatsen som förmodligen är lite less. Det var allt.
Nej men jag menade det verkligen inte som en knäpp på näsan! Alltså verkligen inte. Ursäkta om det framstod så . Jag bara högg en av de knappar som handlade om det hela och ville stå upp för de stackars flygplatssnubbarna . Jag har själv jobbat på flygplats och vet mycket väl hur mycket lustigkurrar man utsätts för varje dag och hur frustrerande det är. Så ville liksom flika in det.Du är varmt välkommen att hänga i tråden, men ditt inlägg kändes lite som en knäpp på näsan för att vara helt ärlig. Speciellt eftersom jag normalt sett är den som ondgör mig över folk som inte kan uppföra sig vettigt, men det är å andra sidan svårt för dig att veta.
Det är lugnt! Och här blev det väldigt tydligt varför det är viktigt att tala om vad man reagerar på och varför för att inse att vi egentligen var ganska så överens!Nej men jag menade det verkligen inte som en knäpp på näsan! Alltså verkligen inte. Ursäkta om det framstod så . Jag bara högg en av de knappar som handlade om det hela och ville stå upp för de stackars flygplatssnubbarna . Jag har själv jobbat på flygplats och vet mycket väl hur mycket lustigkurrar man utsätts för varje dag och hur frustrerande det är. Så ville liksom flika in det.
Ja, usch, jag kan låta så hård ibland utan att mena det, mest för att jag är rätt kort i tonen till och från.Det är lugnt! Och här blev det väldigt tydligt varför det är viktigt att tala om vad man reagerar på och varför för att inse att vi egentligen var ganska så överens!
@athena_arabians Nä men även om den inte är döseriös får man väl svara i den? Eller?
Men bumpo sätt i gång med morotskakan nån gång då...
*suck* Varför är det så svårt att starta för när det går så lätt efter starten?
men snälla @athena_arabians , jag skrev ju uttryckligen att jag inte syftade på @tornblomma . du behöver inte förklara för mig att hon inte jävades med någon, jag bara pratade om att de som jobbar där ser sånt där varje dag och att det är därför de inte har nån "humor" när det gäller just det. det var allt.
om det nu är en skojig tråd och ingenting annat föreslår jag att du släpper det här och skriver om roligare saker istället
Men bumpo sätt i gång med morotskakan nån gång då...
*suck* Varför är det så svårt att starta för när det går så lätt efter starten?
sjukling stiger i feber igen. Kolla skrutten vill ha sällskap och jag behöver skriva.. det får jag nog göra när maken kommer hem.