Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians Nä men även om den inte är döseriös får man väl svara i den? Eller? :confused:

@Snurrfian Jag förstod det :). Men - jag kan sympatisera med snubbarna på flygplatsen som förmodligen är lite less. Det var allt.

@athena_arabians Nä men även om den inte är döseriös får man väl svara i den? Eller? :confused:

@Snurrfian Jag förstod det :). Men - jag kan sympatisera med snubbarna på flygplatsen som förmodligen är lite less. Det var allt.
Du är varmt välkommen att hänga i tråden, men ditt inlägg kändes lite som en knäpp på näsan för att vara helt ärlig. Speciellt eftersom jag normalt sett är den som ondgör mig över folk som inte kan uppföra sig vettigt, men det är å andra sidan svårt för dig att veta. ;)

Det där med att man inte riktigt har koll alla gånger och speciellt inte på morgonen om man som mig är extremt morgontrött.
Smaklökarnas reaktion när man tagit en tallrik filmjölk, haft i sylt & rört om för att glatt smaska i sig och upptäcka att det smakar inte riktigt som det brukar.
Funderade på om filen var gammal, nej kan den inte vara.
Insåg: jaha, det var inte jordgubbssylt utan lingonsylt jag tog visst.
(med en dutt socker gick det att äta, så ingen oro goa vänner, jag svälter inte på kuppen)
:o:angel::banghead::meh:

Du är varmt välkommen att hänga i tråden, men ditt inlägg kändes lite som en knäpp på näsan för att vara helt ärlig. Speciellt eftersom jag normalt sett är den som ondgör mig över folk som inte kan uppföra sig vettigt, men det är å andra sidan svårt för dig att veta. ;)
Nej men jag menade det verkligen inte som en knäpp på näsan! Alltså verkligen inte. Ursäkta om det framstod så :(. Jag bara högg en av de knappar som handlade om det hela och ville stå upp för de stackars flygplatssnubbarna ;) :D. Jag har själv jobbat på flygplats och vet mycket väl hur mycket lustigkurrar man utsätts för varje dag och hur frustrerande det är. Så ville liksom flika in det.

Nej men jag menade det verkligen inte som en knäpp på näsan! Alltså verkligen inte. Ursäkta om det framstod så :(. Jag bara högg en av de knappar som handlade om det hela och ville stå upp för de stackars flygplatssnubbarna ;) :D. Jag har själv jobbat på flygplats och vet mycket väl hur mycket lustigkurrar man utsätts för varje dag och hur frustrerande det är. Så ville liksom flika in det.
Det är lugnt! :D Och här blev det väldigt tydligt varför det är viktigt att tala om vad man reagerar på och varför för att inse att vi egentligen var ganska så överens! :heart

Det är lugnt! :D Och här blev det väldigt tydligt varför det är viktigt att tala om vad man reagerar på och varför för att inse att vi egentligen var ganska så överens! :heart
Ja, usch, jag kan låta så hård ibland utan att mena det, mest för att jag är rätt kort i tonen till och från.

Skönt att vi redde ut det i alla fall :) :up:

Ja, och jag får svara på det. Precis som @Snurrfian uppfattade jag ditt inlägg som en knäpp på näsan men om du inte menade det så är det ju bra :)

Hade du läst den här tråden (och de tidigare) hade du sett att göra något sådant är inte @tornblommas stil. Jag har träffat henne och hon är en enormt snäll och omtänksam person som aldrig skulle göra något sådant för att jävlas. Dock har hon en fantastisk talang för dråpliga situationer :D

men snälla @athena_arabians , jag skrev ju uttryckligen att jag inte syftade på @tornblomma . du behöver inte förklara för mig att hon inte jävades med någon, jag bara pratade om att de som jobbar där ser sånt där varje dag och att det är därför de inte har nån "humor" när det gäller just det. det var allt.

om det nu är en skojig tråd och ingenting annat föreslår jag att du släpper det här och skriver om roligare saker istället :up:

Skulle egentligen ridit ut tillsammans med en annan i stallet idag, men hon var tvungen att jobba över lite så kommer senare. Så blir till att vänta, behöver sällskapet idag. :)

Men bumpo sätt i gång med morotskakan nån gång då...
*suck* Varför är det så svårt att starta för när det går så lätt efter starten?

men snälla @athena_arabians , jag skrev ju uttryckligen att jag inte syftade på @tornblomma . du behöver inte förklara för mig att hon inte jävades med någon, jag bara pratade om att de som jobbar där ser sånt där varje dag och att det är därför de inte har nån "humor" när det gäller just det. det var allt.

om det nu är en skojig tråd och ingenting annat föreslår jag att du släpper det här och skriver om roligare saker istället :up:

Detsamma till dig.

Bokade in mig på AfHo:n :D
Behöver komma bort från det här och tanka energi, var gör man det bäst, om inte på danspass med en otroligt saknad instruktör och minst lika saknade passkamrater??
Jag kan inte koreografin för fem öre heller så jag är inte ett dugg orolig för att det ska bli för mycket :p

:( sjukling stiger i feber igen. Kolla skrutten vill ha sällskap och jag behöver skriva.. det får jag nog göra när maken kommer hem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 940
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar