Sitter och skriver uppgift om diabetes och hur det kan leda till njursvikt, men i ärlighetens namn förstår jag i princip ingenting för allt jag kan tänka på är hur hungrig jag är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska äta kycklingwok med jordnötssås! Dreglar bara jag tänker på det!@hallonsaft: Jag försöker övertala mig själv att ta mig upp till affären för att hämta ett paket. Det går sådär
Jag måste också komma på vad jag ska äta till middag. Det går också sådär
Ja han låg hemma förra fredagen, var i skolan i måndags men kom hem hostig och så har han legat nu hela veckan. jag hoppas att han piggar på dig snart annars får jag väl börja prata med vc och det brukar bli tröttsamt.Men fy, han har varit klen rätt länge nu eller hur?
Tack. Blev dock ingen operation idag, de hade ingen tid. Så ev. imorgon. Hon har två blödningar i hjärnan så de måste öppna upp för att lätta på trycket.Håller tummarna att allt gått bra!
Tack. Blev dock ingen operation idag, de hade ingen tid. Så ev. imorgon. Hon har två blödningar i hjärnan så de måste öppna upp för att lätta på trycket.
Kul, den kör jag, sonen och en klasskamrat imorgon medJag har bokat bio-biljetter! Imorgon blir det Zootropolis.
Jag tycker det låter som du kommer få en bra födelsedagskväll! Grattis också!Tack alla som grattat
Här lyser också solen från en klarblå himmel o nu på em är det riktigt varmt i kuvösen,snickarna slitet som hundar och det blir jätte fint,dom är också klara så långt så vvs strulpelle som nästan förstörde min dag kan komma,hoppas nu har gör det då jag blev mindre glad när han ringde för någon timme sen.
Jag vill att min kväll ska bli: God och onyttig mat, ett skumbad i ljussken och en kall martini.
Sen skiter jag i resten och är nöjd
Sa jag att jag älskar er?!