Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och skriver uppgift om diabetes och hur det kan leda till njursvikt, men i ärlighetens namn förstår jag i princip ingenting för allt jag kan tänka på är hur hungrig jag är:p

Vila en stund känns som en bra ide men samtidigt kanske bättre att försöka rycka upp nivån och satsa på en god nattsömn istället? (försöker övertala mig själv)
Kaffe gjorde ingen nytta, städa badrummet gjorde av med den lilla energi som fanns :mad: så får klura ut något nytt att testa och tänker inte gå ut råkallt och grått.
Hmm *funderar*

Just nu hoppas jag att min 4 åring bara är lite trött och inte håller på att bli sjuk. Har varit hemma mycket sista tiden nu, känns som det räcker så.

Tack alla som grattat :love::love:
Här lyser också solen från en klarblå himmel o nu på em är det riktigt varmt i kuvösen,snickarna slitet som hundar och det blir jätte fint,dom är också klara så långt så vvs strulpelle som nästan förstörde min dag :rage: kan komma,hoppas nu har gör det då jag blev mindre glad när han ringde för någon timme sen.

Jag vill att min kväll ska bli: God och onyttig mat, ett skumbad i ljussken och en kall martini.
Sen skiter jag i resten och är nöjd :D

Sa jag att jag älskar er?! :heart
Jag tycker det låter som du kommer få en bra födelsedagskväll! Grattis också!

Försöker komma ur efterkänningarna utav migränanfallet jag hade runt lunch, hade hoppats på att vara fit for fight nu och orka med ridlektionen men näe. Det blir inte så, tråkigt. Men, godis och lite myskväll med sambon istället gör nog susen för humöret och måendet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 941
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar