Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på vad jag ska äta. Har inte nån vidare aptit känner jag. Funderar på thai, eller pizza, eller....eller...jag vet inte
Tadaaaaaaaa!
Men som ni ser så saknas ff en hantverkare. Men jag tror @Pegasus63 ser en skillnad mot hur det såg ut förra veckan.
Puss )Det mest framträdande är ju dörren,. som plötsligt fått hängslen Grattis på födelsedagen unga dam
Jag sitter på en lastbilsparkering i Borås och har just beställd Pizza och Räksmörgås som frukost och kvällsmat
Du menar alltså att pizzan är frukost och räksmörgåsen middag?
@Pegasus63 jag kan tänka mig att byta falukorv och mos mot räkmackan, bara så du vet om du skulle få ett extremt behov av att behöva bli av med den så ställer jag upp
Till ena ponnyn: terrängskydd.
Klarar du ta dig till Lastbilsparkeringen på Viared V i Borås inom en timme så kan vi byta
Synd jag inte vet vart den parkeringen ligger, annars borde man väl hinna löpa ett par mil på 1 timme med så bra lockbete?
Ungefär så ja. Jag kan ha en ganska hård ton i mina sarkastiska rant-inlägg så att någon missförstår ibland, det händer, men att verkligen vägra inse, efter X antal förklarande inlägg från min sida, att nej jag vill inte skjuta din moster, det är lite komiskt. Detta är ungefär i stil med "Jag tycker faktiskt inte det var roligt alls att jag skulle tvingas sätta munkavle på min dotter, du får faktiskt tänka på vad du skriver!!!11!!1". Mitt inlägg handlade om ABs artikel rörande Läckbergs uppläxning av föräldrar till ouppfostrade barn, med utgångspunkt i att jag varit på IKEA idag och sett min beskärda del av barn som inte kan uppföra sig som folk.@iNHALE ååh, låter som något som jag skulle kunna dö av skratt av. Avd. "Hej jag heter Bumpo och älskar när puckon tar saker fel".