Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i telefon och försöker nå fram till Socialtjänsten... määääääääähh, lunchen var slut för 8 min sen! Svara i telefooooon!

Undrar vad fan dom gav mig i det där droppet igår.... Jag städar en ONSDAG :nailbiting:

Och har bokat ni en lunch med en vän imorgon :o

Någonting är galet! Jag umgås aldrig på sånt sätt med folk ju :arghh:

Obs jag städar utan VIN :banghead:

Kom på att jag stekta plättar 6.30 idag :o

Något är totalt galet!

Undrar vad fan dom gav mig i det där droppet igår.... Jag städar en ONSDAG :nailbiting:

Och har bokat ni en lunch med en vän imorgon :o

Någonting är galet! Jag umgås aldrig på sånt sätt med folk ju :arghh:

Obs jag städar utan VIN :banghead:
Ja, och så struntar du ju i träningen för att träffa mig på måndag,,,,,,, :o

Och nu kom nytt inlägg från trådstartaren, "Kommer aldrig bli inaktuellt tyvärr. Samt rötägg finns det alltid" Jag börjar på allvar tro att han är efterbliven, han kollar aldrig källan utan kan länka och dela in absurdum, + att han gillar precis allt. Jag överväger faktiskt att överge fejjan för den består av allt för mycket skit numera.

Jag är verkligen ett under av ordning och reda.
Kom till jobbet för ett par timmar sen och insåg då att jag lämnat fönstret öppet på vid gavel hemma. Kommer hem om lite mer än ett dygn.
Bara ringa hyresvärden och be om åka förbi och stänga :D

Jag brukar bara slänga ett snöre eller grimskaft om halsen på dom när jag ska leda dom och Madam hade jag ju i koppel som en hund när vi var ute och gick på vägarna, i skogen däremot fick hon springa fritt och hålla reda på var jag var nånstans. :)

Apropå "fånga förrymd häst" så fråga @Inte_Ung hur det gick när jag fångade en av hennes som rejsade på vallen. :D

Så kunde jag göra med min förra häst men jag och Annie har inte riktigt lärt känna varandra helt än. Jag vet dock att jag har fått tag på en riktigt mysig häst som jag litar rejält mycket på. Hon är en pärla :heart

Yes. Kanske ska slå till på en för alvedon hjälper inte alls känner jag.

Särbon äter en halv till en citron rakt av när han får känning av njursten (han har haft ett ordentligt anfall innan vi blev ihop med besök på akuten). Han säger att det hjälper.

Han har också märkliga smaklökar för inte en suck att jag skulle få i mig det :cautious:

Yes. Kanske ska slå till på en för alvedon hjälper inte alls känner jag.

Tycker jag du ska göra! Blir det ohanterbart så måste du åka in så dom får kolla på dig. Jag hade diklofenac suppar utskrivet mot min njursten, suppar pga att jag kräktes av smärtan när det satte in.... Det var min räddning sist kan jag säga men jag var ändå tvungen att uppsöka akuten för att få en spruta i rumpmuskeln med mer smärtstillande.

Tycker jag du ska göra! Blir det ohanterbart så måste du åka in så dom får kolla på dig. Jag hade diklofenac suppar utskrivet mot min njursten, suppar pga att jag kräktes av smärtan när det satte in.... Det var min räddning sist kan jag säga men jag var ändå tvungen att uppsöka akuten för att få en spruta i rumpmuskeln med mer smärtstillande.

Kom på en sak! @ASKAPLASKA jag är jäklig osäker på vilken dos Alvedon du tagit och vilken dosering du har på Diklo! Ring 1177 och rådgår med dom innan du tar något!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 358
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 906
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar