M
mooi
Sitter i telefon och försöker nå fram till Socialtjänsten... määääääääähh, lunchen var slut för 8 min sen! Svara i telefooooon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar vad fan dom gav mig i det där droppet igår.... Jag städar en ONSDAG
Och har bokat ni en lunch med en vän imorgon
Någonting är galet! Jag umgås aldrig på sånt sätt med folk ju
Obs jag städar utan VIN
Ja, och så struntar du ju i träningen för att träffa mig på måndag,,,,,,,Undrar vad fan dom gav mig i det där droppet igår.... Jag städar en ONSDAG
Och har bokat ni en lunch med en vän imorgon
Någonting är galet! Jag umgås aldrig på sånt sätt med folk ju
Obs jag städar utan VIN
Ja, och så struntar du ju i träningen för att träffa mig på måndag,,,,,,,
Och nu kom nytt inlägg från trådstartaren, "Kommer aldrig bli inaktuellt tyvärr. Samt rötägg finns det alltid" Jag börjar på allvar tro att han är efterbliven, han kollar aldrig källan utan kan länka och dela in absurdum, + att han gillar precis allt. Jag överväger faktiskt att överge fejjan för den består av allt för mycket skit numera.Sådär, nu har jag länkat till en annan artikel i samma nätupplaga.
http://hallandsposten.se/folkfamilj/1.3815819-gamla-nyheter-blir-inte-som-nya-trots-allt
Jag kanske ska överväga att komma beväpnad, du kanske tom. är farlig,,,,,,,Ja du ser! Något fel måste dom ha gjort! Jag skippar aldrig en träning för att umgås med folk
Jag kanske ska överväga att komma beväpnad, du kanske tom. är farlig,,,,,,,
Jag brukar bara slänga ett snöre eller grimskaft om halsen på dom när jag ska leda dom och Madam hade jag ju i koppel som en hund när vi var ute och gick på vägarna, i skogen däremot fick hon springa fritt och hålla reda på var jag var nånstans.
Apropå "fånga förrymd häst" så fråga @Inte_Ung hur det gick när jag fångade en av hennes som rejsade på vallen.
Yes. Kanske ska slå till på en för alvedon hjälper inte alls känner jag.Låter som sten, har du diklofenac hemma?
Yes. Kanske ska slå till på en för alvedon hjälper inte alls känner jag.
Yes. Kanske ska slå till på en för alvedon hjälper inte alls känner jag.
Tycker jag du ska göra! Blir det ohanterbart så måste du åka in så dom får kolla på dig. Jag hade diklofenac suppar utskrivet mot min njursten, suppar pga att jag kräktes av smärtan när det satte in.... Det var min räddning sist kan jag säga men jag var ändå tvungen att uppsöka akuten för att få en spruta i rumpmuskeln med mer smärtstillande.