Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Surar lite på maken för att han inte så gärna vill ställa in sitt roliga imorgon när allt annat faller... Men samtidigt så vet jag att han skulle tjata iväg mig om jag hade något planerat som jag ville göra även om det skulle ställa till det... Så jag är mest sur inombords och kanske för att jag har väldigt svårt att se hockey som något intressant och viktigt... :angel:

Ojojoj hockey är livsviktigt!

Jag har ett barn men han är snart 16 år så han är tillverkad för så länge sedan och på den tiden var jag ung och viril....

Det konstiga är att jag vet mer om när jag har ägglossning, mens, hur graviditetsveckor räknas,när man löper störst risk att bli gravid, vad man kan och inte kan äta än jag tillverkade honom, väntade honom och födde honom.
Så att det inte blir fler? :angel:

Jag har läst fel flera ggr idag.....Fått skumbad till skambud.... Så om vi lägger ihop våra felläsningar just nu blir det alltså Skambud med Lavemang :angel:

Elak budgivare!
:rofl:

Nu påminde nig mig om nåt som hände i min gröna ungdom. Tänk er en tjej med string-bikini på vattenskidor som vurpade med häcken före, behöver jag säga mera? :laugh:
Mälarens grå + "baksäteslandning" genererar en viss effekt en stund efteråt. :eek: :p :rofl:

:rofl:

Nu påminde nig mig om nåt som hände i min gröna ungdom. Tänk er en tjej med string-bikini på vattenskidor som vurpade med häcken före, behöver jag säga mera? :laugh:
Mälarens grå + "baksäteslandning" genererar en viss effekt en stund efteråt. :eek: :p :rofl:

Särbon kommer inte i helgen :cautious: dessutom är denna helg barnfri helg så det är bara jag hemma och ingen hjälp alls då.

Det jävliga är att jag har tävling både lördagen den 5:e och lördagen den 13:e men å andra sidan är barnet hemma nästa vecka efter kl 13 ( elak mor som tvingar den stackars tonåringen att gå i skola på lovet för att han redan ligger efter ) och jag tror nog att vi tre klarar av att bära upp TV:n tillsammans! Så vilken dag kan du nästa vecka?

Jag har bara sett fram till första reklamen så jag återkommer strax :D
Omg jag som aldrig ser det programmet måste bara titta nästa vecka.... Mitt hatobjekt med mer svengelska än självaste Britt Ekland :heart ska vara med då :wtf: :yuck: :meh:

Hur man kan ha sådan svengelska efter typ hälften så många år i USA gör mig illamående....

Imorgon blir det en heldag för att åka och hämta dottern för lite umgänge tills på söndag.
Vi ska utforska ulricehamn på fredag tänkte jag. Läskigt med ny stad haha..

Särbon kommer inte i helgen :cautious: dessutom är denna helg barnfri helg så det är bara jag hemma och ingen hjälp alls då.

Det jävliga är att jag har tävling både lördagen den 5:e och lördagen den 13:e men å andra sidan är barnet hemma nästa vecka efter kl 13 ( elak mor som tvingar den stackars tonåringen att gå i skola på lovet för att han redan ligger efter ) och jag tror nog att vi tre klarar av att bära upp TV:n tillsammans! Så vilken dag kan du nästa vecka?
Alla, jag har inget alls inbokat än så välj en bra dag. Eftermiddan är perfekt för då kan jag släpa med dig runt till containrarna när butikerna stängt och gatorna gapar tomma om du vill. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 350
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 885
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar