Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Petat i mig lite mat. Samlar ork för att kliva in i duschen. Och väntar på att klockan ska bli 21.30 så jag får hämta tonåringen från teaterrepetitionen.

Sitter och skickar iväg flertalet jobbansökningar, börjar bli lite tjatigt att skriva personligt brev nu.. Men tänker inte lägga ner sökandet för idag riktigt än, jag ska bannemig ha jobb så ska skicka till varenda en som är relevant! :D

Det har väl Emma också :angel:

Muttrat åt mig själv som läser om getter, får, hundar, kattern, höns, kaniner, marsvin, hästar, människor, mediciner, barn, barntillverkning och fasen och hans moster bara för att jag blir uttråkad på nätterna :arghh:
Vi har en flock i stallet. Så otroligt charmiga. :up: Väldigt sugen på att ha några egna.

Men då är det ju sommar så tält och mat från sopcontainrarna funkar. :up:
Haha jag har för mycket prylar för att tält ska funka :p Planen är väl att flytta in till pojkvännen om jag inte får jobb på min praktik som jag hoppas på. Så jag har ju boende på så vis, men ingen adress än :p

Har fortfarande inte rest på röven för att gå och duscha. :meh:

Och nu är jag helt galet sugen på en semla. :cautious:

@Klara @ainasoja @dobbis

Jag har både både vaktlar och höns tillsammans :) För tillfället 4 vaktlar och 7 höns :love:
Det är än så länge omålat pga av vädret men till våren ska allt målas vitt och fräscht och mer jord på kompostgallren på utsidan :up:

E400D99C-8910-4D2E-B7BE-4092AAA2F2B0.jpg

47CA2C8F-9B1E-47CC-B5E6-00EF5163779D.jpg

Just nu försöker jag få en viss fyraåring att sova, går sådär :p
Sedan blir det att däcka i soffan framför House, förhoppningsvis lyckas jag se båda avsnitten utan att somna :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 876
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar