Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag saknar en bild på hönshuset någon byggde.
Men vi vill ju se en i denna trådenDet är @EmmaW va? Det finns en bild på hennes hönshus under hönstråden! Såg den igår! Jättefint!
Och så funderar jag på om jag ska beställa en grupp vaktlar eller inte.
Vi har en flock i stallet. Så otroligt charmiga. Väldigt sugen på att ha några egna.Det har väl Emma också
Muttrat åt mig själv som läser om getter, får, hundar, kattern, höns, kaniner, marsvin, hästar, människor, mediciner, barn, barntillverkning och fasen och hans moster bara för att jag blir uttråkad på nätterna
Det är ju intressantMuttrat åt mig själv som läser om getter, får, hundar, kattern, höns, kaniner, marsvin, hästar, människor, mediciner, barn, barntillverkning och fasen och hans moster bara för att jag blir uttråkad på nätterna
Det var inte jag, men tack! Jag läste ju bibeln häromkvällen, så det hade kunnat vara jag@aprilmaj visst var det du som ville ha ett utlåtande på Genus och religion av Jeanette Sky? Intressant perspektiv men tyvärr lika ensidigt som ett manligt perspektiv fast åt andra hållet. Men den har helt klart sina poänger även om jag inte håller med henne i allt!
Haha jag har för mycket prylar för att tält ska funka Planen är väl att flytta in till pojkvännen om jag inte får jobb på min praktik som jag hoppas på. Så jag har ju boende på så vis, men ingen adress änMen då är det ju sommar så tält och mat från sopcontainrarna funkar.
Nyfiken,varför har man både hundgårdsnät och hönsnät? Vilda djur i form av hönstjuvar?
och varför läser jag "ett skumbad med lavemang"...
Vi har räv som springer över gården på kvällarna och då räcker inte hönsnätet och hundgårdsnätet tar sig vaktlarna igenomNyfiken,varför har man både hundgårdsnät och hönsnät? Vilda djur i form av hönstjuvar?
Det är ju intressant