Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag lyckts få in min lilla sjukling en halv liters cocacola, en halv panpizza och ett glas saft och klockan är fyra på dagen... Han är svår i normala fall att få och äta och när han är sjuk så är det nästan hopplöst... Han har åtminstone sovit en timme mitt på dan! :up: Igår var halva klassen sjuk talade han om, och en hade åkt hem igår och han la sig idag... Undrar hur många elever de var idag... ;) De är 11 stycken nära alla är på plats...

Har inte den minsta lust att dra på mig mina kalla stallkläderna som legat i bilen hela dagen och kliva ur bilen. Sitter rätt bra här och spanar på hästarna som går och plockar i sig det sista av eftermiddagsmaten.

Min ungkotte sover visst också :heart men hon är lite snorig och hade intensiv dag igår och ska vara ledig imorrn så det gör inget. Kusinerna kommer snart efter en heldag i skidbacken så då behöver hon energi ;)

Fått slutlön av jobbet, men än lyser några som helst papper om uppsägning med sin frånvaro...
Dock fått bekräftat att min lägenhet är uppsagd :up: så efter den 31/5 är jag tekniskt sett hemlös :rofl: och arbetslös... :meh:

Efter att jag slutade röka så belönar jag mig allt för ofta med att göra kladdkaka.... Snus är inte riktigt samma sak, det är som att äta ostbågar när man är sugen på chips....
Ska vi planera in en dejt så jag kan leverera tv-n? Nu är det ju torrt på vägarna och "fint före"

Och, nej, städa INTE innan jag kommer om du inte känner för det för jag ser som sagt inte sånt. :o

Hemma från jobbet. Dags att gå ut till stallet så att hästarna får mat och boxen blir mockad.
Annie får nog vila idag, funderar starkt på ett annat stall till hösten där det finns en paddock av bra kvalité.

Fått slutlön av jobbet, men än lyser några som helst papper om uppsägning med sin frånvaro...
Dock fått bekräftat att min lägenhet är uppsagd :up: så efter den 31/5 är jag tekniskt sett hemlös :rofl: och arbetslös... :meh:
Men då är det ju sommar så tält och mat från sopcontainrarna funkar. :up:

Me toooo

Men måste hoppa in i duschen.
Där det ligger en trasmatta på tork.
Nåja bara tanken på att kunna duscha utan att vattnet tar slut gör att man står ut med allt
Du har ju iaf en dusch.. jag får traska bort rill bror om jag vill duscha. :rofl: Avbröt visst renoveringen av duschen för mamma och pappa.

Ska vi planera in en dejt så jag kan leverera tv-n? Nu är det ju torrt på vägarna och "fint före"

Och, nej, städa INTE innan jag kommer om du inte känner för det för jag ser som sagt inte sånt. :o

Jag har bara en ev vinkväll planerad på fredag denna helg. Måste bara kolla med särbon om han kommer denna helg eller om han tänker vara hemma. Vill du ha en katt med dig :angel:

( jag dammsög igår och plockade undan så det är lugnt, jag städar ochy plockar jämt men det syns aldrig när man bor i en liten låda )

Jag är trött och mår lite illa :( (jag gör det ibland efter jag fått behandling) så nu tänker jag inte göra något produktivt resten av dagen.

Ved har jag, jag bar jättemycket förra gången och det går inte så mycket nu när det är varmare.

Sitter och väntar på att arbetsdagen ska ta slut så jag ska byta om och sticka iväg till nästa jobb.
Har bytt kontor, kommer att gå vilse imorgon.

Jag har bara en ev vinkväll planerad på fredag denna helg. Måste bara kolla med särbon om han kommer denna helg eller om han tänker vara hemma. Vill du ha en katt med dig :angel:

( jag dammsög igår och plockade undan så det är lugnt, jag städar ochy plockar jämt men det syns aldrig när man bor i en liten låda )
Gör det för det är ju trevligt om vi kan träffas allihop och han behövs vid kånkandet på åbäket.

Katt,,,,,,nä tror inte det va. :p

Neurologen jag träffade idag undrade lte glatt varför jag var så insatt Farmakologi och om jag var utbildad inom det pga mina frågor om pencillinet kan ha orsakat mina låga Igg värden och om det kan påverka blodbilden och även pga att jag sa att jag ville ha något annat än Citodon nu pga att jag haft den länge och för att kodein är stakt berondeframkallande :o

Jag tycker bara att det är normalt att veta typ allt om sina mediciner så jag läser till och med på om hostmedicinerna :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 868
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar