Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Se det som en möjlighet qtt öva på din liksidighet :D
Sist jag var inne hade de en narkosläkare som satte infarterna, så de lyckades få dit en i höger hand, brukqr vara svårt annars för mina ådror slingrar sig på hö sida. Men eftersom de skulle operera vänster hand med blodet bortpressat ur den armen var det inte mkt att välja på. Men jag fick en lång slang iaf ;)

Den nya sjuksköterskan har jobbat på Geriartriken så hon är van vid svårstuckna människor, jag är lättstucken om man kan sitt jobb men det finns dom som missat även mina raka, fina, tydliga ådror pga att dom stasar för hårt och då rullar dom runt.

Den nya sjuksköterskan har jobbat på Geriartriken så hon är van vid svårstuckna människor, jag är lättstucken om man kan sitt jobb men det finns dom som missat även mina raka, fina, tydliga ådror pga att dom stasar för hårt och då rullar dom runt.
Men ta upp frågan om en port inopererad istället, eftersom du får medicin med 6 mån mellanrum, de säger att porten ska spolas med 6 mån mellanrum men det är inget problem upp till ett år om man inte använder den. ;) Betydligt smidigare att ha slangen och nålen vid nyckelbenet istället för handen! ;) även om jag har lyckats trassla in mig i droppställning och slangar på toaletten... :angel:

Men ta upp frågan om en port inopererad istället, eftersom du får medicin med 6 mån mellanrum, de säger att porten ska spolas med 6 mån mellanrum men det är inget problem upp till ett år om man inte använder den. ;) Betydligt smidigare att ha slangen och nålen vid nyckelbenet istället för handen! ;) även om jag har lyckats trassla in mig i droppställning och slangar på toaletten... :angel:

Äh det går så bra att sticka mig så det går bra. Bara dom lyssnar på vad man säger så löser det sigi alltid för min del.

Ska vara tyst om allt hädanefter, min kavaljer började klaga på luftbubblor och han var förbannat envis trots att vi inte ens såg dom men nu droppar det på igen.

Varit på promenad med hundarna och sen busade vi i trädgården. Nu bort det bli dags att åka mot jobbet. Hade känts lättare om det inte var så ljuvligt väder ute. Vill vara ute mer med mina busar :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 867
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar