Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se det som en möjlighet qtt öva på din liksidighet
Sist jag var inne hade de en narkosläkare som satte infarterna, så de lyckades få dit en i höger hand, brukqr vara svårt annars för mina ådror slingrar sig på hö sida. Men eftersom de skulle operera vänster hand med blodet bortpressat ur den armen var det inte mkt att välja på. Men jag fick en lång slang iaf
Men ta upp frågan om en port inopererad istället, eftersom du får medicin med 6 mån mellanrum, de säger att porten ska spolas med 6 mån mellanrum men det är inget problem upp till ett år om man inte använder den. Betydligt smidigare att ha slangen och nålen vid nyckelbenet istället för handen! även om jag har lyckats trassla in mig i droppställning och slangar på toaletten...Den nya sjuksköterskan har jobbat på Geriartriken så hon är van vid svårstuckna människor, jag är lättstucken om man kan sitt jobb men det finns dom som missat även mina raka, fina, tydliga ådror pga att dom stasar för hårt och då rullar dom runt.
Men ta upp frågan om en port inopererad istället, eftersom du får medicin med 6 mån mellanrum, de säger att porten ska spolas med 6 mån mellanrum men det är inget problem upp till ett år om man inte använder den. Betydligt smidigare att ha slangen och nålen vid nyckelbenet istället för handen! även om jag har lyckats trassla in mig i droppställning och slangar på toaletten...
Snubblade o tog emot med min onda handled så nu har jag ännu ondare
Jag är kissnödig igen....
Be om ett bäcken? :POch bara hälften av droppet är klart
Känns som att jag bara kommunicerar med mig själv
Det är en jävligt bra fråga!Hur kunde Rihanna och Kanye West få till en colab med sir Paul McCartney? Det är obegripligt...
Eller hur. Okej för att låten är okej men seriöst...Det är en jävligt bra fråga!
Leder du fortfarande budgivningen
Dumma kropp, det var jäkligt onödigt av den att snubbla