athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@ainasoja: Exakt det jag fick förutom Alvedonen. Jag fick behandling var 8:e vecka...
Fick du kanske Mabthera då? Den används till mycket mer än bara MS, den är inte ens en godkänd MS behandligen egentligen men många klinker använder den som broms pga att den gett så bra resultat.
Tidigare så stack jag mig subkutant i flera år, är väldiigt glad att jag slipper det nu!
Ont i röven redan, kissnödig är jag också men det känns så besvärligt att ta på sig skorna och dra med min kamrat in på toa.... Snart har jag dock inget val, borde ha tagit på mig blöja känner jag nu!
@athena_arabians skönt att du hittat något som passar dig. Jag har fått dropp var 4e vecka för några år sedan och det var ett jäkla pusslande när man skulle på semester
För det gick ju bara inte att få den behandligen på sjukhuset upp i Luleå när jag var där på semster
Fick skjuta upp den 2 veckor en sommar och fick självklart skov då
Det där är så drygt, droppställning är så krånglig när man ska på muggen
Var uppe sju och matade ponnyerna, tänkte rida innan Hovis men Hovis är sjuk så nu hänger jag i sängen
Framförallt när nålen sitter i vid höger hand och man är högerhänt
Det är inte så lång öh sladd eller vad sjutton det heter mellan nålen och droppställningen
Därför slänger jag alltid fram vänster arm när jag ska få medicin. Och de brukar sätta nålen i armvecket. Sist fick hon dock ta höger då nålen strulade på vänster. Kände mig handikappadFramförallt när nålen sitter i vid höger hand och man är högerhänt
Det är inte så lång öh sladd eller vad sjutton det heter mellan nålen och droppställningen
Därför slänger jag alltid fram vänster arm när jag ska få medicin. Och de brukar sätta nålen i armvecket. Sist fick hon dock ta höger då nålen strulade på vänster. Kände mig handikappad
Se det som en möjlighet qtt öva på din liksidighetFramförallt när nålen sitter i vid höger hand och man är högerhänt