Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis @Mirre !!Söker jobb och försöker i princip hålla mig vaken.
Sitter här och snorar, fryser och känner mig allmänt däckad. Jäkla skit, har inte tid att vara sjuk ju!
Tack!@Mirre Grattis!
@lil-sis beklagar
--------------
Hemma nu, blev lång dag. Var om hos mamma och skrev ut papper så jag kunde skicka en order () och åt kvällsmat med henne, blev lite te och rostat bröd Och tittat på farmen, vilket hiskeligt dåligt program
Pratat med karln, och berättade att vi (jag, mamma, och min styvpappa) ska åka upp och heja på honom på söndag, och hjälpa med vätskekontroller osv. Han blev så rörd att han fick gråten i halsen love:
Nu slappar jag lite, och äter godis som är kvar från helgen
Tack!Grattis @Mirre !!
Det beror på vad du gjort under året. Har du pluggat eller haft annan statlig inkomst så har du skyddat din tidigare sgi, annars är den tyvärr körd ock man får gå till soc och söka försörjningsstöd.Någon här som har koll på hur det funkar med sjukskrivning/sgi när en inte har jobbat på över ett år?
Någon här som har koll på hur det funkar med sjukskrivning/sgi när en inte har jobbat på över ett år?
Tack!
Nu blev jag sugen på te och rostat bröd
På ren svenska röv då. Iom att jag inte har fått/kunnat gå ut själv senaste året så ingen inkomst alls. Hoppas att jag kan börja jobba snart då. Känns rätt värdelöst att leva på bästa föräldrarna.Det beror på vad du gjort under året. Har du pluggat eller haft annan statlig inkomst så har du skyddat din tidigare sgi, annars är den tyvärr körd ock man får gå till soc och söka försörjningsstöd.
Förstår det soc då?På ren svenska röv då. Iom att jag inte har fått/kunnat gå ut själv senaste året så ingen inkomst alls. Hoppas att jag kan börja jobba snart då. Känns rätt värdelöst att leva på bästa föräldrarna.
Jag kan faktiskt på lördag...förutom att jag har två galna hundar. Och har svårt att köra i mörkerDet är ju rätt b isåfall jag misstänker att lördagen blir träffen av så länge alla kan (jag kan definitivt).
Antar att det är alternativet då. Och de kommer säga skriv in dig på AF. Då går jag hellre tillbaka till mitt timvik typ igår.Förstår det soc då?
det saknas massor med folk inom vården där du bor så jobb är inga problem när du orkarPå ren svenska röv då. Iom att jag inte har fått/kunnat gå ut själv senaste året så ingen inkomst alls. Hoppas att jag kan börja jobba snart då. Känns rätt värdelöst att leva på bästa föräldrarna.
Min chef har sagt att jag är varmt välkommen tillbaks när jag orkar och jag vet vilken vikariebrist det är. Är ork/mående som ställer till det nu. Antar att jag iaf får vänta till efter rättegången.det saknas massor med folk inom vården där du bor så jobb är inga problem när du orkar
Plus att många slutat för att börja arbeta på flyktingboendena istället
@TheaH kanske kan komma över med en "råtta"Sitter på jobbet o är aphungrig men har glömt mat.. Bara 8h till