Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen aning.

Men Ifor (som var det enda jag kunde tänka mig efter att ha kollat i flera år) har/hade det.

En kompis körde sitt arabsto när det började leva djävulen bak. Hon stannade (hennes sto var normalt väldigt lugn i transporten). Golvet hade gett sig och den smarta och viga hästen stod med benen brett över hålet på det golv som var kvar. Ur med häst, hämta nytt släp och hon kliver på direkt. Araber :love:

A och jag hittade Dolphin Tale 2 i dvdhyllan på affären idag. Vi såg ettan kvällen innan semestern i vintras så tvåan fick självklart följa med hem! Sen har vi planerat att åka dit på semester! Men man måste vara minst 7 år för att få träffa delfinerna så vi har två år på oss att spara pengar :) kolla in seewinter.com det är en fantastisk historia! :)

Lite trött. Hade gärna varit ledig imorgon men hoppas bli klar tidigt så att jag kan komma hem och fixa allt som jag missade att fixa idag.

En kompis körde sitt arabsto när det började leva djävulen bak. Hon stannade (hennes sto var normalt väldigt lugn i transporten). Golvet hade gett sig och den smarta och viga hästen stod med benen brett över hålet på det golv som var kvar. Ur med häst, hämta nytt släp och hon kliver på direkt. Araber :love:
Jag har trampat rakt genom golvet på en transport där det dagarna innan körts två d-ponnysar till tävling. Jag hade lånat släpet och skulle köra lätta möbler men vid närmare eftertanke lämnade jag tillbaks vraket då golvet var helruttet och balkarna nästan avrostade. Jag erbjöd mig att reparera upp släpet men märkte snart att det var lyxfällanvarning på hela familjen då jag skulle betala materialet så "gör vi upp om det sen", vilket skulle slutat i "aldrig". Helgen efter körde dom på tävling i vraket igen då dom "lagat" golvet med spånskiva fick jag reda på. :banghead:

@Mirre Grattis! :)

@lil-sis beklagar :(

--------------

Hemma nu, blev lång dag. Var om hos mamma och skrev ut papper så jag kunde skicka en order (:banana:) och åt kvällsmat med henne, blev lite te och rostat bröd :) Och tittat på farmen, vilket hiskeligt dåligt program :turd:
Pratat med karln, och berättade att vi (jag, mamma, och min styvpappa) ska åka upp och heja på honom på söndag, och hjälpa med vätskekontroller osv. Han blev så rörd att han fick gråten i halsen :heart:love:
Nu slappar jag lite, och äter godis som är kvar från helgen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 840
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar