Tack!
Tittar på House och har huvudvärk
I det stora hela har det varit en bra dag idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Vad har jag missat
He' e' en Buke-träff inplanerad här till helgen såvitt någon/några kan
Voijne, voijne och jag som ska dricka rödvin på fredag och är utan bil
Det är ju rätt b isåfall jag misstänker att lördagen blir träffen av så länge alla kan (jag kan definitivt).
Jag kommer att lida av migrän på lördagen
Rödvin alltså, eller?
Ja, trist.Ja det är förfärligt! Tror mig minnas att släpet var 3 månader gammalt. Och inte fick människan ett dyft från tillverkaren av släpet heller för man ska ju kolla golven regelbundet
Ja, det är därför jag föredragit aluminium på golvet.Ja, trist.
Jag har för mig Thule inte har det va?Ja, det är därför jag föredragit aluminium på golvet.
Ingen aning.Jag har för mig Thule inte har det va?
Ingen aning.
Men Ifor (som var det enda jag kunde tänka mig efter att ha kollat i flera år) har/hade det.
Jag vet att Umesläpen har också, men de är ju svindyra om man ska köpa nytt och finns knappt på begagnatmarknaden... :/Ingen aning.
Men Ifor (som var det enda jag kunde tänka mig efter att ha kollat i flera år) har/hade det.
Jag har trampat rakt genom golvet på en transport där det dagarna innan körts två d-ponnysar till tävling. Jag hade lånat släpet och skulle köra lätta möbler men vid närmare eftertanke lämnade jag tillbaks vraket då golvet var helruttet och balkarna nästan avrostade. Jag erbjöd mig att reparera upp släpet men märkte snart att det var lyxfällanvarning på hela familjen då jag skulle betala materialet så "gör vi upp om det sen", vilket skulle slutat i "aldrig". Helgen efter körde dom på tävling i vraket igen då dom "lagat" golvet med spånskiva fick jag reda på.En kompis körde sitt arabsto när det började leva djävulen bak. Hon stannade (hennes sto var normalt väldigt lugn i transporten). Golvet hade gett sig och den smarta och viga hästen stod med benen brett över hålet på det golv som var kvar. Ur med häst, hämta nytt släp och hon kliver på direkt. Araber