Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Arbetsdagen är äntligen slut och jag ska åka till stallet och ta hand om hästen. Det blir vilodag för honom idag. Sen när jag kommer hem ska jag ta ett baaad i mitt råååååsa badkar.
Va finns det badkar med sådana roliga färger på, jag har bara sett turkosa, gröna, bruna och vita.
Tack. En del av mitt beslut att faktiskt gå till läkare har ni på buke hjälp mig med.@tanten jag kan också spänna ögonen i dig och säga att du är på väg in i väggen.
Skönt att du blev sjukskriven på 25 % iallafall och nu får du banne mig lova oss att du inte går tillbaka för tidigt och att du ser till att bli sjukskriven på högre procent om det inte förbättras
Helt galet - men det är verkligen råååsa.
Vi ska göra om badrummen nån gång i framtiden, men jag vill att vi renoverar badkaren för det är så himla coolt
Tack. En del av mitt beslut att faktiskt gå till läkare har ni på buke hjälp mig med.
Och som läkaren sa - det är ju inte latmaskarna som siktar på väggen....
Hade jag jobbat med något annat så hade jag stannat hemma idag, men plikten och eleverna kallar så jag jobbade ändå... Snörvlade, kraxade hostade, snöt mig och sa att jag inte kunde ha lektion utan de fick sköta sig rätt mycket själva. Och det gjorde de, raringarna.
Grattis eller nåt...Ha jag slapp åka in och städa skyttelokalen ikväll, daghundens husse följde med maken in istället, så jag ska väl jaga runt dammsugaren här hemma istället...
Väntar på att få lite "filmsällskap"
Ha jag slapp åka in och städa skyttelokalen ikväll, daghundens husse följde med maken in istället, så jag ska väl jaga runt dammsugaren här hemma istället...