Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon hade lagt den i scannern :love:

Farmor dog till slut imorse, lugnt och fint. Mamma ringde och jag valde att gå hem från jobbet. Det är mestadels lugnt men det krävs i princip bara ett vänligt ord för att tårarna ska börja spruta. Så jag har åkt ponny och slappar i sängen med hundarna.
Beklagar sorgen :(

Det var skönt att det inte dog ut mer på tiden. Ons-mån är ändå lång tid utan annat än syrgas.

Vi får hoppas att det dröjer lite innan det är mormors tur.

Väntar på sambo som ska testa nya Subway i Tierp :d

Karma-situationen just nu känns inte helt bra. Hittade en stor fin snäcka på stranden och tog den till hotellet. Inser sen att den har vandrat iväg ca två meter från terassen. Ngn bor därinne och vill uppenbarligen hem till havet. Drabbades av dåligt samvete och tänkte bära hem den lille men på vägen till havet stannade jag i baren och GLÖMDE honom. Kaos. Och nu är han försvunnen...

Karma-situationen just nu känns inte helt bra. Hittade en stor fin snäcka på stranden och tog den till hotellet. Inser sen att den har vandrat iväg ca två meter från terassen. Ngn bor därinne och vill uppenbarligen hem till havet. Drabbades av dåligt samvete och tänkte bära hem den lille men på vägen till havet stannade jag i baren och GLÖMDE honom. Kaos. Och nu är han försvunnen...

Äh han satte sig säkert i ett hörn med sin öl :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 337
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 012
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
6 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka