Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på en pilatesboll och hoppar i takt till gammal No doubt.

Dagens lärdom:
Det är inte 100% kul att ha dina nya kängor värda 4000 när du mot bättre vetande testar om isen håller över ett sumpigt dike. Nu står ena kängan i duschen indränkt i Rituals duschkräm. ;)

/Klumpe

Har trååååkigt! Min sambo är borta en v sen igår. Jag klättrar redan på väggarna. Det är oridbart väder ute och jag borde städa.
/gnällig

@aprilmaj visst var det du som ville ha ett utlåtande på Genus och religion av Jeanette Sky? Intressant perspektiv men tyvärr lika ensidigt som ett manligt perspektiv fast åt andra hållet. ;) Men den har helt klart sina poänger även om jag inte håller med henne i allt! :D
Nix det var jag ;)
Jag "misstänkte" nästan att det var så...:crazy:
Det skulle vara så intressant att läsa någon som inte "kastar skit" på det andra könet någon gång... :meh: och det lär så intressant med religion ur genusperspektiv :up:.
Jag får leta vidare :angel:

12715307_1482832995079482_4618057756975014957_n.jpg

Nix det var jag ;)
Jag "misstänkte" nästan att det var så...:crazy:
Det skulle vara så intressant att läsa någon som inte "kastar skit" på det andra könet någon gång... :meh: och det lär så intressant med religion ur genusperspektiv :up:.
Jag får leta vidare :angel:
:o Ops nåja du läste det åtminstone! ;) Jag håller med dig, Skys bild av mannen var en djurisk varelse som inte kan ta ansvar för sina lustar... :cautious: Och jag har svårt att tro att det skulle vara majoriteten av män som har sådana problem... :meh:

Sitter på en pilatesboll och hoppar i takt till gammal No doubt.

Dagens lärdom:
Det är inte 100% kul att ha dina nya kängor värda 4000 när du mot bättre vetande testar om isen håller över ett sumpigt dike. Nu står ena kängan i duschen indränkt i Rituals duschkräm. ;)

/Klumpe
:rofl:
Kan se det framför mig precis när isen brister. :laugh:

Gå över isen och gå genom vassen en vårdag, tja då kan man få byta både byxor och skor mm. samt hänga allt i plånboken på tork, det testade en granne här för några år sen då han följde mina fotspår. Jag gick tidigt på morgonen, han på sena eftermiddan när solen frätt sönder isen till sörja. :D

:rofl:
Kan se det framför mig precis när isen brister. :laugh:

Gå över isen och gå genom vassen en vårdag, tja då kan man få byta både byxor och skor mm. samt hänga allt i plånboken på tork, det testade en granne här för några år sen då han följde mina fotspår. Jag gick tidigt på morgonen, han på sena eftermiddan när solen frätt sönder isen till sörja. :D

Vi gick på sjön utan problem.
Men det där jävla sumpdiket var det mindre bra is på. Förvånansvärt djupt också.. Sjönk ner till låret. Haha..

KL

Varit ute och pussat, kramat och hämtat in världens vackraste häst! Kärlek!

Sa har vi vaknat i Arizonas oken. Det ar dags att ta lite bilder pa Saguaro kaktusar och sedan kora vidare. I dag kor vi klart i Arizona, over ett horn av New Mexico och hoppas komma till nagonstans i Texas. Sjalva Texas ar sa forbaskat stor (142 Svenska mil) att vi inte raknar med att hinna over hela i dag. Sedan har vi Lousiana, Mississippi, Alabama kvar innan vi kommer in i Florida ... som bara den beraknas ta 10 timmar att kora innan vi ar framme.:cautious: All in all har vi over 28 timmars korning kvar. Forutsatt att vi inte hamnar i rusningstrafik genom nagon av de storre stader vi kor igenom.:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 867
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar