Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få min sol som jag ändå inte kan vara ute i?Har trååååkigt! Min sambo är borta en v sen igår. Jag klättrar redan på väggarna. Det är oridbart väder ute och jag borde städa.
/gnällig
Du kan få min sol som jag ändå inte kan vara ute i?
Nix det var jag@aprilmaj visst var det du som ville ha ett utlåtande på Genus och religion av Jeanette Sky? Intressant perspektiv men tyvärr lika ensidigt som ett manligt perspektiv fast åt andra hållet. Men den har helt klart sina poänger även om jag inte håller med henne i allt!
Här ligger det runt nollan så allt blask som blev igår är småfruset igen. Man klarar sig med bara brodd ute.Vi har också sol. Men plusgrader och snö. Jag har inga snowgrips.
/Tua 5 år med stoor underläpp, jättearg..
Här ligger det runt nollan så allt blask som blev igår är småfruset igen. Man klarar sig med bara brodd ute.
Åh vad jag längtar tills ungens ridskola startar igen nu!
Inget ridhus och bara små ponnys/barn. De har terminsuppehåll dec - feb. Startar i mars igen. Under uppehållet har det varit avsuttna kurserHar de ridskoleledigt nu? Känns som mitt i terminen?
Tror jag ska tröstäta lite kladdkaka.
Ops nåja du läste det åtminstone! Jag håller med dig, Skys bild av mannen var en djurisk varelse som inte kan ta ansvar för sina lustar... Och jag har svårt att tro att det skulle vara majoriteten av män som har sådana problem...Nix det var jag
Jag "misstänkte" nästan att det var så...
Det skulle vara så intressant att läsa någon som inte "kastar skit" på det andra könet någon gång... och det lär så intressant med religion ur genusperspektiv .
Jag får leta vidare
Sitter på en pilatesboll och hoppar i takt till gammal No doubt.
Dagens lärdom:
Det är inte 100% kul att ha dina nya kängor värda 4000 när du mot bättre vetande testar om isen håller över ett sumpigt dike. Nu står ena kängan i duschen indränkt i Rituals duschkräm.
/Klumpe
PRE är underbara! Unge Herr Slyngel är en sådanJag vill köpa häst.
Har träffat en supertrevlig 6-årig PRE.
fast jag vet inte om en 6-åring är bra som förstahäst. Eller jag har ju varit medryttare och sånt förut..PRE är underbara! Unge Herr Slyngel är en sådan
inte alls avundsjukHar druckit färskpressad honungsmelon och ligger nu vid poolen för att vakna till liv
Kan se det framför mig precis när isen brister.
Gå över isen och gå genom vassen en vårdag, tja då kan man få byta både byxor och skor mm. samt hänga allt i plånboken på tork, det testade en granne här för några år sen då han följde mina fotspår. Jag gick tidigt på morgonen, han på sena eftermiddan när solen frätt sönder isen till sörja.