Japp. Slutar kl 21 ikväll. Långt arbetspass med andra ord.
Oj, ja det blir ett långt pass! Om du går vilse så brukar det hjälpa att svänga höger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Slutar kl 21 ikväll. Långt arbetspass med andra ord.
Asså dom jag bjuder emot höjer med 10.000kr varje gång? BJUD FÖRFAN ORDENTLIGT OM NI SKA BUDA
Akta er för mardrömmar! ( )Sitter på golvet på ett täck och tittar på alfons med den magsjuke, har svärmors soffgrupp och han har redan spytt i fåtöljen en gång
Akta er för mardrömmar! ( )
Tar igen mig efter en dag där jag både åkt buss (varav en med trappsteg) + fått gå träningsklädd på gymmet och traskat ca 45 min på gåband i varierande motstånd och tempo
Nej inget läskigt för min lille gullebebis!!Akta er för mardrömmar! ( )
Tar igen mig efter en dag där jag både åkt buss (varav en med trappsteg) + fått gå träningsklädd på gymmet och traskat ca 45 min på gåband i varierande motstånd och tempo
Har precis köpt biljetter till Zootropolis imorgon det blir min första 3D-bio
och varför läser jag "ett skumbad med lavemang"...Nu kommer belöning i form av ett skumbad med lavendel
Vem var det som hade rååååååsa badkar? Saknar ännu bilden.....
och varför läser jag "ett skumbad med lavemang"...
Jag! Och ingen bild har jag tagit! Skämmes på mig.
Så juist nu skäms jag över att jag inte har tagit någon bild på mitt rååååsa badkar.
Sen så ska jag nog åka och handla så jag får i mig någon middag ikväll och så ska jag slänga lite återvinningskrafs