Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker ignorera mitt snurrande huvud och skrattar åt min 4 årings kommentarer. Han sitter under bordet och utbrister "Oh my God! " haha

Konstaterat att jag nog får masa mig till vc och kolla mitt blodvärde igen. Har fått konstaterat lågt blodvärde två gånger, men ingen har kollat upp varför det är lågt O_o Det är inte trevligt att må bra ena stunden och sedan bli skakis, yr och jäklig bara sådär. Gå hem från dagis på en isig gata var ytterst spännande. :crazy:

Senast ändrad:
Sitter på golvet på ett täck och tittar på alfons med den magsjuke, har svärmors soffgrupp och han har redan spytt i fåtöljen en gång

Akta er för mardrömmar! :nailbiting: ( :laugh:)

Tar igen mig efter en dag där jag både åkt buss (varav en med trappsteg) + fått gå träningsklädd på gymmet och traskat ca 45 min på gåband i varierande motstånd och tempo :bump:

Kommer ihåg en användare som blev arg och irriterad på mig när vi diskuterade bussresandet när skadorna inträffat :p

Bra gjort av dig att klara av det! Snart är du tillbaka men ta det i måttlig takt så du inte är för snabb nu och drar upp allt igen :heart

Jag är kissnödig IGEN! Jajja bara att masa sig upp ur sängen för det kommer att bli många fler ggr idag..... Tur att det återgår till den normala mängden urineringar imorgon :D

Teff-frallor på jäsning, ska koka rödbetssoppa också. Var alldeles för länge sedan jag gjorde soppa.
Men jag misstänker starkt att hästarna vill ha hö innan jag börjqr med soppan.

:banana::banana: Idag har mitt badrum 4 stängda väggar med både spån o gipsskivor, dock är den vägghängda toan bort monterad tillfälligt, i morgon ska det bli klart och på torsdag är det dags för det sista som VVS killen ska montera om jag bara hittar en badrumsmöbel jag är nöjd med,så nu vet jag vad jag måste göra i morgon.
Äntligen :bump::bump: !

Jag! Och ingen bild har jag tagit! Skämmes på mig.

Så juist nu skäms jag över att jag inte har tagit någon bild på mitt rååååsa badkar.

Sen så ska jag nog åka och handla så jag får i mig någon middag ikväll och så ska jag slänga lite återvinningskrafs

Fy, fy på dig :cry:

Men du blir förlåten den dagen bilden kommer :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 872
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2