Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste ut 438 dagar fortare än jag kan säga Schibbye (nån som vet var det namnet kommer ifrån förresten?) och korar den härmed till endem bästa boken jag läst på länge. Lärorik, spännande och bra skriven. Jag gillar!
Ja det tycker jag nog, efter att ha läst Den glömda trädgården så blev i alla fall jag besviken på den! Det var ett par år sedan jag läste den, men vad jag minns så tyckte jag att den var rätt seg och ointressant. Du kanske tycker helt olika dock, hoppas det!Snart klar med lyssningen av Ringens gåta och jag känner mest bara *gäsp* Det har varit som att lyssna på en enda lång historielektion med omständigt språk och pretentiösa omskrivningar. Så att eh, nä, jag är inte det minsta intresserad av att lyssna eller läsa någon av de andra böckerna i serien.
Tänkte även börja läsa I det förflutna så snart inspiration infinner sig, men har inte så höga förhoppningar. För visst var det väl en av Mortons sämre böcker? @Ceta @Mineur
Åh, den boken vet jag att jag gillade väldigt mycket! Hon är verkligen en bra författareHar nu påbörjat Drömhjärta av Cecilia Samartin och tycker hemskt mycket om den såhär långt. Hon är ruskigt bra på att bygga upp en historia och är lite av en ny favoritförfattare - eller åtminstone ett säkert kort - för mig!
40 - Constant Reader var givande, rolig, rörande och gav mig flera boktips! GIllar Skugge skarpt och har "alltid" gjort.
Sen läser hon ju så himla mycket, 2 timmar om dagen undantagsvis läste jag någonstans