Absolut inga problem med det.Det vill nog damerna han varit i närkontakt med fixa, så det blir gratis för staten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut inga problem med det.Det vill nog damerna han varit i närkontakt med fixa, så det blir gratis för staten.
Programledningen för Millennium-projektet i VGR, och specifikt deras alldeles exceptionellt tondöva hantering av problemen kring införandet. Det är naivt, respektlöst och oprofessionellt på så många plan. Vilket strängt taget är närmast en naturlag; den här typen av projekt är så ytterligt prestigeladdade att det förmodligen inte finns på världsbilden hos den drivande överhögheten att tvivla.
Alla byten av datasystem ger mig kalla kårar och rysningar. Särskilt efter att vår kund bytte system i april. De skyller allt på bytet. Ett tag kunde de inte betala fakturor ens.Programledningen för Millennium-projektet i VGR, och specifikt deras alldeles exceptionellt tondöva hantering av problemen kring införandet. Det är naivt, respektlöst och oprofessionellt på så många plan. Vilket strängt taget är närmast en naturlag; den här typen av projekt är så ytterligt prestigeladdade att det förmodligen inte finns på världsbilden hos den drivande överhögheten att tvivla.
1 av 6 män i en undersökning erkände att dom har "sexual feelings" för barn i Australien t.ex.Stör mig ENORMT på att media diskuterar Dumpens metoder och effekter (vilket är ok att ifrågasätta) och inte att så många vuxna män söker sexuell kontakt med minderåriga. Det är ju helt sjukt att så många män söker den kontakten!
Om du vill avliva honom kanske det går att ge sömnmedel i maten så han blir hanterlig? Och sen låta veterinär avliva.Blev brutalt påmind om varför jag inte ska ha nån mer katt när Calvin är borta (14 år)
Vaknar till tre kissfläckar i vardagsrummet, oklart hur gamla. Mattorna i badrummet ihopfösta, stinkade av kattpiss. Vid en av lådorna på övervåninen är det blött bredvid.
Så, tillbringat förmiddagen med att skura och tvätta.
Alltså - gillar min katt!! men inte hur han beter sig. Kan inte ta bort honom heller eftersom han inte är tam och inte går att fånga utan våld. Ens inomhus.
Sånt är fan hemskt!Min vårdcentral. Riktigt fula svar på remisserna jag fått dit bara för att jag också tillhör psykiatrin. De skyller alla mina avvikande prover på min psykiska ohälsa trots att flera läkare på sjukhuset vill att jag utreds vidare.
Första meningen i journalen var "Ännu en remiss från psykiatrin, de verkar aldrig ge sig.." osv.
Verkligen!Sånt är fan hemskt!
Jag hade en läkare som skyllde min benvärk på psykisk ohälsa. Visade sig vara kompartment och opererades.
De skyller verkligen allt på psykisk ohälsa när sådan finns!
Han vägrar blötfoder. Annars vore det en bra idé.Om du vill avliva honom kanske det går att ge sömnmedel i maten så han blir hanterlig? Och sen låta veterinär avliva.
Fyyy, vad elakt! Och så vanligt!Min vårdcentral. Riktigt fula svar på remisserna jag fått dit bara för att jag också tillhör psykiatrin. De skyller alla mina avvikande prover på min psykiska ohälsa trots att flera läkare på sjukhuset vill att jag utreds vidare.
Första meningen i journalen var "Ännu en remiss från psykiatrin, de verkar aldrig ge sig.." osv.
Nu handlade det delvis om mina levervärden, järnbrist och lite annat kroppsligt. Men verkar som att de tänkte utreda det nu iaf, trots att läkaren är rent utan oförskämd i journalen.Fyyy, vad elakt! Och så vanligt!
Jag pratade med terapeut just om det, att sjukvården alltid skyller på ens psykiska ohälsa, att det aldrig kan vara något annat än det. Jag vill inte ha det i min journal, vill inte ens gå på medicin längre pga stämpeln man får. Nu senast skrev neurologen "tidigare ångestproblematik" i min journal. Jag har haft det lika mycket som jag brutit en kroppsdel=inte alls.
Är man fet beror allt på fetman.
Har man psykiska sjukdomar, ångest, depression osv så nog tusan beror allt på det.
Detta gör mig så arg! Jag undviker redan läkare och går bara när det handlar om de diagnoser jag redan har och om det är rent konkreta problem som inte går att skylla på fetma eller psykisk ohälsa... Som så många andra människor jag känner till.