Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Nu handlade det delvis om mina levervärden, järnbrist och lite annat kroppsligt. Men verkar som att de tänkte utreda det nu iaf, trots att läkaren är rent utan oförskämd i journalen.
Jo, men det är ju vad jag menar, oavsett vad man söker för är det ju psykiskt? Om man nu inte har brytit ett ben, det är nog inte psykiskt, det är nog fysiskt och behandlas nog som benbrott och inte med ångestdämpande...

Bra att de ska utreda i alla fall!

Klåparna på min vc. Pappa har problem med andningen och låter väldigt besvärad när han anstränger sig lite. Har fått remiss till astmasköterskan men ingen tid. Sist han var på vc skulle dom kolla andningen på honom och som vanligt hittar dom inget. Det låter så fint så. Jag har ringt sköterska och varit på om detta innan men det är helt hopplöst. Han har väldigt dålig syreupptagning och han fick åka in till jouren i somras och då skrev dom en remiss. Gubben ska väl inte behöva få andnöd och nästan dö för att det ska hända något.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 732
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
361
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 144
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
112 008
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar