Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Högts oprofessionellt att skriva så i en journal.Min vårdcentral. Riktigt fula svar på remisserna jag fått dit bara för att jag också tillhör psykiatrin. De skyller alla mina avvikande prover på min psykiska ohälsa trots att flera läkare på sjukhuset vill att jag utreds vidare.
Första meningen i journalen var "Ännu en remiss från psykiatrin, de verkar aldrig ge sig.." osv.
Ser ibland någon i shorts här, fryser bara jag ser personen Men jag antar att personen i fråga inte fryser dock, men ändå, jag drar jackan närmare och längtar efter mössa och vantar varje gångEn granne gav sig ut för att springa iklädd shorts
Det är +8, blåser halv storm och kommer regnskurar.
Är med i en grupp och där förekommer det även vid ännu kallare väder.En granne gav sig ut för att springa iklädd shorts
Det är +8, blåser halv storm och kommer regnskurar.
Brukar inte det ta typ minst 1.5-timme, ibland mer?Stör mig på mig själv... Bokade in klipp och balayage highlights utan att kolla priset
3000 för att få lite färg i håret och ca 2 cm kortare
Stör mig på mig själv... Bokade in klipp och balayage highlights utan att kolla priset
Förstår dig till fullo. Hade gjort samma säkert.Stör mig på mig själv. Håller på att packa upp i min nya lägenhet och så hittar jag inte min nallebjörn Bamse som jag fick av farmor och farfar när jag var liten. Hann stressa upp mig själv så mycket och fick nästan för mig att jag råkat få med honom bland sakerna jag lämnade till myrorna i våras.
Så hittade jag honom till slut i en svart soppåse tillsammans med ett annat gosedjur, lite tyger och sytrådar. Paniken! Började nästan gråta när jag hittade honom.
Hade jag inte hittat mitt gosedjur som är hemmasytt om jag drog med mig överallt om liten å farmor lagade 3 miljoner ggr så hade jag nog tuppat av i ren panik. Jag ska kremeras med mitt gosedjur.Stör mig på mig själv. Håller på att packa upp i min nya lägenhet och så hittar jag inte min nallebjörn Bamse som jag fick av farmor och farfar när jag var liten. Hann stressa upp mig själv så mycket och fick nästan för mig att jag råkat få med honom bland sakerna jag lämnade till myrorna i våras.
Så hittade jag honom till slut i en svart soppåse tillsammans med ett annat gosedjur, lite tyger och sytrådar. Paniken! Började nästan gråta när jag hittade honom.
Tog straxt över 3 timmar och som sagt stör mig på mig själv att jag inte kollade upp ordentligtBrukar inte det ta typ minst 1.5-timme, ibland mer?
För mig tar det 4 timmar och det kostar ca 3200.Brukar inte det ta typ minst 1.5-timme, ibland mer?
Är inte gränsen för frikort 2850?Stör mig på att förslaget om att fribeloppet för läkemedel ska höjas. (enl p1)
Idag krävs det att man kommer upp i 2600 kr innan frikortet träder in. De av oss som behöver många - ofta dyra - mediciner är sällan speciellt välbärgade.
Stör mig ännu mer på att P1 pratade 1400 om spänn.
Just därför jag stör mig på mig själv att jag inte kollade upp det innanJust balayage är väl också en teknik som tar lite mer tid än många andra, såvitt jag förstått. Så det låter inte konstigt imo (jag betalar 599:- för klippning). Däremot förstår jag att det känns störigt att du inte kollade det innan, det är ju såklart en del pengar .
Jo, du har rätt. Fel av mig. Ännu högre än jag mindes.Är inte gränsen för frikort 2850?
Normalpris för Stockholm i alla fall.Stör mig på mig själv... Bokade in klipp och balayage highlights utan att kolla priset