Snarare 3-4 timmar.Brukar inte det ta typ minst 1.5-timme, ibland mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snarare 3-4 timmar.Brukar inte det ta typ minst 1.5-timme, ibland mer?
okej.. Ja jag bor inte där.. men min störning var på mig själv... Inte prisetNormalpris för Stockholm i alla fall.
Får hoppas man är så nöjd med stället isåfall så man är stammis där pga det är riktigt bra.Jag har märkt att de som är ”local guide” nästan alltid ger topprecensioner. Skumt, tycker jag.
Alltså jag har shorts på mig i princip året runt. Nu bor jag i och för sig i Skottland dessa dagar men överväger långbyxor först vid ~-10 eller så. Vid normal utevistelse alltså. Skulle jag springa fick det bli betydligt kallare än så.Är med i en grupp och där förekommer det även vid ännu kallare väder.
Är det inte att beloppet inom frikortet höjs, innan man får rabatterat pris? Att summan 2850 är kvar men summan innan man får rabatterat pris (50% osv) höjs med vad det nu är? Inte bättre det, de som behöver frikort är ju de som drabbas, de som inte behöver det drabbas inte.Stör mig på att förslaget om att fribeloppet för läkemedel ska höjas. (enl p1)
Idag krävs det att man kommer upp i 2600 kr innan frikortet träder in. De av oss som behöver många - ofta dyra - mediciner är sällan speciellt välbärgade.
Stör mig ännu mer på att P1 pratade 1400 om spänn.
Varför går inte chefen och gör precis det?Chefen föreslog att jag på måndag morgon knallar över till kollegan och sonika dumpar allt på hen. Typ "Jag har bokat det här åt dig, varsågod".
För chefen har gjort det. Flera gånger. Utan resultat. Så chefen frågade mig om jag kan gå in med alla bokningar och mer eller mindre slänga dem i ansiktet på kollegan.Varför går inte chefen och gör precis det?
Det är det!Att jag trodde det var måndag idag. Gick upp kl 4.30 och fixade med djuren, duschade, packade matlåda, satte mig i bilen och kom halvvägs innan jag tack vare radion märkte att programmen inte stämde. Stannade och kollade kalendern i telefonen: jajamensan, söndag stod det.
För det är det väl...?
Fast samma ställen får dåliga omdömen av folk som inte är ”local guide” …? Nåt stämmer inte då.Får hoppas man är så nöjd med stället isåfall så man är stammis där pga det är riktigt bra.
Puh!Det är det!
Det är så fruktansvärt när det är så, när man tappar orienteringen av tid o rum.
Gråt en stund? Det kanske hjälper?Vaknade med en sån där riktigt pissig känsla. Vill bara dra täcket över huvudet och skita i allt. Inget känns bra vill typ gråta eller något. Tur att hundarna behöver ut, annars hade jag inte gått upp alls idag
Har påbörjat den mentala förberedelsen för att det ska bli 40 cm att skotta.Att väderprognosen lovar snö i veckan och gården inte alls är redo. Och maken åker bort på jobb kl 15. Får göra vad jag kan. Men jag har inte direkt någon att be om hjälp.
Vi ska lyckligtvis bara få ca 20cm. Och olika väderinstitut säger olika.Har påbörjat den mentala förberedelsen för att det ska bli 40 cm att skotta.
Men en röst i bakhuvudet envisas med att jag inte ska tro det blir så mycket.
Obra att det kommer på helt ofrusen mark också.